به گزارش ایرنا اعزام سالانه افزون بر 50 هزار نفر از آذربایجان غربی به اردوهای راهیان نور و فعالیت 10 هزار ناظر در انتخابات 29 اردیبهشت امسال در آذربایجان غربی از دیگر رویدادهای مهم این استان طی 24 ساعت گذشته بوده است.

** صرفه جویی 62 میلیون متر مکعبی آب با تهیه نقشه کاداستر در حوضه دریاچه ارومیه
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایحان غربی گفت: با حمایت های دولت تدبیر و امید در سه سال اخیر نقشه کاداستر 120 هزار هکتار از اراضی 9 شهرستان حوضه دریاچه ارومیه تهیه و با این امر 62 میلیون مترمکعب آب در بخش کشاورزی صرفه جویی ‌شده است.

**589 معلم نمونه آذربایجان غربی تجلیل می شوند
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: همزمان با ایام گرامیداشت مقام معلم و یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری از 589 معلم نمونه این استان تجلیل می شوند.

** رئیس مرکز اطلاعات سازمان ملل در ایران: ایرانیان نماد صلح و برادری در منطقه هستند
رئیس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در ایران گفت: ایرانیان با تبعیت از فرهنگ و تمدن اصیل خود، نماد صلح و برادری در منطقه هستند.

** جابجایی 6 میلیون مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان غربی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: 6 میلیون مسافر در طول سال گذشته با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی استان شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری در مسیرهای درون و برون استانی جابجا شدند.

** اعزام سالانه افزون بر 50 هزار نفر از آذربایجان غربی به اردوهای راهیان نور
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: سالانه بیش از 50 هزار نفر در قالب اردوهای راهیان نور توسط سپاه و بسیج این استان به مناطق عملیاتی کشور در جنوب و شمالغرب اعزام می شوند.

** فعالیت 10 هزار ناظر در انتخابات 29 اردیبهشت امسال در آذربایجان غربی
رئیس دفتر هیات نظارت و بازرسی انتخابات در آذربایجان غربی گفت: 10 هزار ناظر در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بر برگزاری سالم انتخابات نظارت می کنند.
7129/3072 ** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.