ابراهیم محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه امسال 24 عنوان برنامه در راستای تکریم و تجلیل از معلمان در استان اجرا می شود، افزود: معلم مهم‌ترین مولفه در تحول بنیادین شناخته شده و به صراحت نیز تقویت جایگاه و منزلت اجتماعی معلم مورد توجه قرار گرفته است.
وی بیان کرد: معلمان منتخب استانی امسال با در نظر گرفتن 18 شاخص انتخاب شده اند که ارتباط موثر و مناسب با اولیای دانش آموزان، استفاده از روش های فعال یاددهی و یادگیری مناسب و نوین در آموزش، برنامه ریزی قبلی و مناسب برای تدریس، حضور مناسب و مفید در فعالیت های فوق برنامه در مدرسه، استفاده مناسب از تجهیزات آزمایشگاهی، کارگاهی و فناوری های نوین آموزشی، آراستگی و پوشش مناسب معلمی از جمله این شاخص هاست.
وی به روز شمار هفته معلم نیز اشاره کرد و افزود: هفته بزرگداشت مقام معلم از سه‌‌شنبه 12اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و تا دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.
وی اظهار کرد: برگزاری بازی های بومی و محلی با حضور 13 منطقه برای دانش آموزان اول و دوم متوسطه، تجلیل از بازنشستگان آموزش و پرورش استثنایی استان، غبارروبی مزار شهدا از جمله برنامه های اجرایی در هفته بزرگداشت مقام معلم در آذربایجان غربی است.
محمدی اظهار کرد: تجلیل از معلمان منتخب نواحی آموزش و پرورش، اجرای مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، دیدار با بیماران خاص، پذیرش رایگان فرهنگیان و خانواده ها در درمانگاه فرهنگیان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و دیدار تشکل های دانشجویی با خانواده شهدای فرهنگی نیز از دیگر برنامه های این هفته در آذربایجان غربی به شمار می رود.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی دارای 38 هزار فرهنگی است که کار تدریس برای 550 هزار دانش آموز را برعهده دارند.
7125/2093 **خبرنگار : طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.