مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: از 589 معلم منتخب استانی در هفته معلم تجلیل می شود.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی صبح امروز فریدون سیدمصطفوی در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های گرامیداشت هفته معلم گفت: با برنامه ریزی های انجام شده،از 3 هزار و800 معلم آذربایجان غربی،589 معلم منتخب از مناطق 24 گانه آموزش و پرورش استان طی هفته معلم تجلیل و قدردانی می شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از معلمین منتخب 5 هزار مدرسه استان گفت: با برنامه ریزی انجام شده،تجلیل و قدردانی از معلمین منتخب مناطق 24 گانه آموزش و پرورش استان توسط انجمن اولیا و مربیان هر مدرسه انجام خواهد شد.

سید مصطفوی ادامه داد: همچنین 24 معلم به عنوان نمادین از بین 389 معلم منتخب طی برنامه ای در جشنواره گرامیداشت هفته معلم در روز17 اردیبهشت با حضور مسئولین تقدیر بعمل می آید.

وی با تبریک هفته معلم و قدردانی ازتلاشهای 38 هزار معلم فداکاراستان که با تحمل مشقات فراوان به دور ترین نقاط استان به تعلیم و تربیت مشغولند گفت: به طور قطع آموزش و پرورش وامدار تلاشهای معلمین بوده و تمامی همت خودرا برای پیگیری دغدغه های و مشکلات معلمان بکار میگیریم.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه نگاه به معلم باید نگاهی تکریم آمیز باشد تصریح کرد: در جامعه ای که توسعه و پیشرفت زیرساختهای فرهنگی و اجتماعی مورد توجه است باید از شان و منزلت معلم دفاع کرد و در پاسداشت روزش نباید نگاه مادی به مقام معلم داشت.

وی افزود: درجامعه ای که دیرباز آنچنان که باید و شاید به مقام معلم ارج نهاده نمی شد، برهمگان وظیفه است از این قشر آینده ساز حمایت کنند.

سید مصطفوی باتاکید بر اینکه نباید معلمان بازنشسته را فراموش کرد افزود: در هفته معلم از معلمان بالای 80 سال توسط کانون بازنشستگان آموزش و پرورش آذربایجان غربی تجلیل بعمل می آید.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه معلمان بازنشسته،سرمایه های اصلی و هویت فرهنگی تعلیم و تربیت هستند گفت: به پاس زحمات معلمین بازنشسته استان درحدود 10 کتاب به چاپ رسیده و 10 جلد دیگر نیز در دست چاپ و تدوین است.

وی تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید 55 مدرسه جدید و نوساز استان به نامهای  143 شهید فرهنگی نامگذاری شده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.