شهردار ارومیه از بهره برداری شهربازی مدرن ارومیه در عید سعید فطر خبر داد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، محمد حضرت پور در افتتاحیه جشنواره گلها که عصر دیروز در منطقه ساحلی چی  چست برگزار شد ضمن تبریک و  روز شورا و قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با اعلام این خبر گفت: بزرگ ترین شهربازی خاورمیانه در منطقه ساحلی چی چست با هدف فراهم کردن فضای مناسب برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و خانواده ها در هفته اول تیر ماه مصادف با عید سعید فطر به بهره برداری خواهد رسید.
وی افزود: این شهربازی برگرفته از پارک دیزی لند پاریس بوده و با هدف پر کردن اوقات فراغت شهروندان و  دومین مقصد گردشگری شهر ارومیه تاسیس و شامل ۲/۵ کیلومتر پیست دوچرخه سواری، کافی شاپ ها و رستوران است.
حضرت پور به سایر اقدامات شهرداری ارومیه در سال جاری اشاره کرد و گفت: کلنگ زنی خط تراموای ۹ کیلومتری، احداث ۲ ایستگاه راه آهن در این شهر و تامین ۱۰۰۰ شغل در ارومیه طی سال جاری از اقدامات مهم شهرداری در سال جدید است.
وی با بیان اینکه در سال جاری شاهد صعود شهر ارومیه ازنظر توسعه یافتگی به رتبه چهارم کشوری خواهیم بود تصریح کرد: شهر ارومیه در سال جدید به عنوان شهر فرهنگی به ثبت جهانی خواهد رسید.
وی علت توسعه نیافتگی شهر ارومیه را بی برنامگی و عدم تعامل اجزای مدیریتی دانست و خاطر نشان کرد: تا زمانی که مسئولان و شهروندان در راستای آبادنی شهر ارومیه همدل و همراه نباشند هرگز شاهد توسعه یافتگی این شهر نخواهیم بود و امیدواریم در سال ۱۴۰۰ با همراهی مردم و مسئولین ارومیه را به شهر توسعه یافته و فرهنگی تبدیل کنیم.
شهردار ارومیه در ادامه افزود: شهرداری نباید تحت تاثیر باند های سیاسی قرار بگیرد و برای توسعه شهر از تمام ظرفیت های فکری بهره بگیرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.