به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی روز شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه کاهش اعتیاد، مهاجرت، طلاق، اعتیاد و حاشیه نشینی از محورهای این برنامه است، افزود: این طرح در مرحله دوم در 10 استان دیگر اجرا می شود که آذربایجان غربی یکی از آنهاست.
وی به ضرورت بهره مندی از ظرفیت تشکل ها و هیات های مذهبی و پیشکسوتان محلات برای رفع برخی از آسیب ها از جمله طلاق و اعتیاد اشاره کرد و ادامه داد: تامین منابع مالی به تنهایی در این خصوص کفایت نمی کند.
امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی نیز در این دیدار با بیان ویژگی های مرزی استان گفت: آذربایجان غربی به لحاظ تنوع قومیت، وجود یک هزار کیلومتر مرز و نازل بودن رتبه در شاخصه های توسعه نیاز به توجه ویژه و نگاه ملی دارد.
حجت السلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نقطه قوت استان را وحدت علمای تشیع و تسنن دانست و گفت: آسیب های اجتماعی با بهره گیری از این ظرفیت در استان کاهش می یابد.
به گزارش ایرنا، حجت السلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور روز شنبه در جریان سفر یک روزه به آذربایجان غربی با استاندار آذربایجان غربی، امام جمعه ارومیه و مدیران و کارکنان تبلیغات اسلامی استان دیدار و گفت و گو کرد.
8135/ 3072 ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.