حجت الاسلام حسین روحانی نژاد روز شنبه در جمع مدیران و کارکنان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی افزود: شبکه‌های اجتماعی و سرمایه عظیم انسانی که در اختیار سازمان قرار دارد، از ابزار مهم فرهنگی برای رفع آسیب‌های اجتماعی به شمار می رود.
وی اضافه کرد: هوشیاری مسئولان برای برنامه‌ریزی دقیق به منظور کاهش آسیب های اجتماعی ضروری و برای رفع آسیب‌ ها همت جمعی لازم است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی هم در این نشست گفت: افزایش روحانیون مستقر از 45 به 105 نفر، ساماندهی 300 مداح و ایجاد سامانه اینترنتی در این خصوص، کسب رتبه چهارم کانون‌های فرهنگی در کشور، تشکیل صندوق قرض‌الحسنه ویژه روحانیون مستقر، تجلیل از مداحان پیشکسوت استان، احداث 110 خانه عالم، تشکیل انجمن‌های خیرین، افزایش 30 درصدی معتکفان و افزایش 95 درصدی بودجه از جمله فعالیت‌های این اداره کل در سال گذشته بوده است.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور امروز در جریان سفر یک روزه به آذربایجان غربی با استاندار آذربایجان غربی، امام جمعه ارومیه و مدیران و کارکنان تبلیغات اسلامی استان دیدار و گفتگو کرد.
8135/2093** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.