در پیامی که روز شنبه از سوی قربانعلی سعادت صادر شده، آمده است: خداوند سبحان را شاکریم که ایمان، توانمندی، اراده راسخ و عزم استوار شما بانوی شایسته و با استعداد آذربایجان غربی در کسب رتبه نخست بخش حفظ کل در نخستین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان بار دیگر موجب شد تا برگ زرین دیگری بر افتخارات این استان افزوده شود.
این موفقیت ارزشمند که در سایه توکل، تلاش و شایستگی جنابعالی به دست آمد، استمرار موفقیت های با ارزشی است که جوانان برومند و لایق استان آذربایجان غربی در مسابقات مختلف قرآنی، علمی، فرهنگی کسب می کنند.
وی موفقیت روز افزون فعالان قرآنی استان را در فتح قله های افتخار آرزو کرده است.
زینب محمدنژاد نماینده استان و ایران در نخستین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان که همزمان با مسابقات بین المللی قرآن کریم تهران برگزار شد، رتبه نخست بخش حفظ کل بانوان را به خود اختصاص داد.
زینب محمدنژاد متولد سال 1368 شمسی بوده که از سن هفت سالگی به همراه سه برادر دیگرش که از وی بزرگتر هستند، شروع به حفظ قرآن کریم کرده است.
این بانوی حافظ برای اولین بار در سن 9 سالگی در مسابقات کشوری شرکت کرد و در همان سال نیز رتبه اول را به دست آورد.
2 برادر وی نیز حافظ کل قرآن هستند که از بین آنها مرتضی محمدنژاد در بیست و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران در سال 1390 حضور یافت و موفق به کسب رتبه اول شد.
8137/3072 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.