به گزارش ایرنا، ماموستا یحیی اسماعیلی در خطبه های نماز جمعه مهاباد افزود: جوامعی که در آن از کمبود مدیریت اسلامی رنج می برند همیشه به سوی سقوط پیش می روند و زندگی در چنین جوامعی رو به انحطاط است.
وی اظهار کرد: مدیریت تنها منحصر به جامعه نیست بلکه افراد باید در خانواده نیز مدیریت داشته باشند تا در تربیت فرزندان موفق باشند و در واقع سلامت جامعه منوط به سلامت خانواده ها است.
ماموستا اسماعیلی همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو و دقت در انتخاب نامزدها،ادامه داد: موفق ترین افراد و مدیران کسانی هستند که در جامعه متدین و انقلابی باشند، در کنار این مزایا مدیریت افرادی را می خواهد که توانا ،سالم و آگاه به مسایل روز باشند.
وی تاکید کرد: نامزدهای انتخابات باید تخصص و اقتدار داشته و مدیری قانع باشند.

**خطبه های نماز جمعه بوکان **
سپاه برای حراست از ارزش های انقلاب شکل گرفت
امام جمعه شهرستان بوکان گفت: سپاه پاسداران از ثمره ها و درخت تناور انقلاب اسلامی برای حراست از ارزش های انقلاب به فرمان امام راحل(ره) شکل گرفت.
به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا عبدالرحمان خلیفه زاده در خطبه های نماز جمعه بوکان با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سپاه نقشی حیاتی در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی دارد که نیروهای این نهاد انقلابی، افرادی جان‌فدا و بی‌باک هستند که برای پیشبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.
وی با بیان اینکه سپاه نقش اساسی در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی دارد، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس سپاه پاسداران پیشتاز بسیاری از عملیات های مختلف بود و در کنار دیگر نیروهای نظامی نقش موثری در بیرون راندن دشمن از خاک ایران اسلامی داشت.
ماموستا خلیفه زاده ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شرایط سخت از آرمان های انقلاب و رهبری دفاع کرده و ثابت کرده که همچنان در این راه ثابت قدم بوده و بر آرمان های انقلاب پایبند هستند.
به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمانی نظامی است که در نخستین روزهای پس از انقلاب ایران در سال 1357 به فرمان امام خمینی (ره)تشکیل شد.
امام خمینی در دوم اردیبهشت سال 1358 طی فرمانی به شورای انقلاب اسلامی رسماً تأسیس این نهاد را اعلام کرد و شورای انقلاب با تأسیس شورای فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گام اساسی را در جهت سازماندهی این نهاد برداشت.
امام جمعه بوکان با گرامیداشت هفته معلم اضافه کرد: سالروز شهادت شهید مطهری در 12 اردیبهشت نیز به‌عنوان روز معلم نامگذاری شده است که این شهید بزرگ نمونه بارزی معلم اخلاق برای تمامی معلمان ایران اسلامی است.
وی در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه بوکان با انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: انتخابات مظهر اقتدار ملت و نماد مردمسالاری دینی است و مردم در انتخابات به افراد واجد شرایط و فرد اصلح رای دهند.
امام جمعه بوکان ادامه داد: بنیان انقلاب اسلامی بر مبنای مردم سالاری دینی استوار است، به همین علت وظیفه آحاد ملت ایران است که در انتخابات شرکت کنند، زیرا رأی تک تک افراد در تعیین سرنوشت آن‌ها بسیار حائز اهمیت است.
وی افزود: نامزدهای حاضر در انتخابات پیشرو در تبلیغات باید حرمت یکدیگر و کشوررا حفظ کنند و همه ما ملت ایران باید پایبند به مسائل اخلاقی بوده و نباید یکدیگر را تخریب کنیم.
شهرستان بوکان با 251هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
**7510/3093/7509**خبرنگار: محمد ادیب و رحیم بایزیدی**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.