به گزارش ایرنا جمشید تقی زاده پنجشنبه شب در آئین تجلیل از فعالان عرصه کار آذربایجان غربی که با حضور استاندار و کارآفرینان استانی در ارومیه برگزار شد، افزود: این برنامه ریزی به صورت مدون تنظیم شده و ساز و کار آن نیز با همراهی مجلس و نمایندگان تهیه می شود تا امسال گام بلندی در راستای کاهش بیکاری در کشور برداشته شود.
وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری راهکار اصلی برای کاهش مشکلات اقتصادی و دوری از آسیب های اجتماعی در کشور است، اضافه کرد: در کنار گام نهادن در راستای رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی، نگاه مبتنی بر کارآفرینی نیز باید مدنظر همه مسئولان دستگاه های اجرایی در بخش های مختلف باشد تا زمینه توسعه بیش از پیش کشور فراهم شود.
وی اظهار کرد: اگر بخواهیم در رقابت جهانی برای تبدیل شدن به قدرت اقتصادی موفق باشیم، باید مسئولان و مردم نسبت به موضوع کارآفرینی حساس باشند و همه به سمت و سوی دولت کارآفرین که دکتر روحانی نیز به این امر تاکید دارد، حرکت کنند.
معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: ایجاد آرامش و امنیت شغلی در کارگران و امنیت اقتصادی برای کارفرمایان سرلوحه کاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.
تقی زاده یکی دیگر از برنامه های اجرایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را محرومیت زدایی و توجه ویژه به قشر محروم جامعه عنوان کرد و ادامه داد: در این راستا در قالب برنامه ششم توسعه و بودجه سال جاری با همراهی مجلس شورای اسلامی، برنامه ریزی های خوبی اندیشیده شده که با اجرای آنها، گام های بلندی در راستای کاهش محرومیت در جامعه برداشته می شود.
به گزارش ایرنا، در این آئین از 11 نفر از فعالان عرصه کار و کارآفرینی آذربایجان غربی قدردانی شد؛ هفته کار و کارگر از پنجم اردیبهشت آغاز شده است و تا 11 اردیبهشت ادامه می یابد.
8137/3072 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.