به گزارش ایرنا، ناصر امیری روز پنجشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان و برنامه های گرامیداشت هفته جوان اظهار کرد: رسیدگی به امورات جوانان باید همیشه در دستور کار مسئولان قرار گیرد.
وی افزود: جوانان این کشور در گذشته در جبهه های حق علیه باطل وفاداری، رشادت و دلاور مردی خود را برای نظام و کشور ثابت کردند و جوانان امروزی هم تداوم دهنده راه آنها هستند.
امیری گفت: اینکه در سطح شهرستان نهاد های مرتبط با ستاد ساماندهی امورات جوانان اعلام می کنند برنامه ای در این خصوص نداریم قابل توجیه نبوده و باید همه بر وظیفه خود عمل کنند.
وی تاکید کرد: اگر به مشکلات جوانان رسیدگی نشود به آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی روی می آورند، بنابراین باید بر روی این قشر از جامعه حساس بوده و جوانان را تقسیم بندی نکنیم.
وی بیان کرد: وقتی دولت برای حمایت از جوانان برنامه ریزی می کند باید همه احساس تکلیف کرده و نقش خود را ایفا کنند.
وی با تاکید به پیروی از فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر این که امید من به شما آینده سازان مملکت است و مقام معظم رهبری که در رابطه با جوانان دغدغه دارند، گفت: هرکسی برای جوانان برنامه ای ندارد در واقع به نظام و اهداف کاری خود ظلم می کند.
وی افزود: جوانان معتقد به نظام هستند و در عرصه های مختلف و حساس از جمله جنگ حضور پیدا می کنند که حضور در جبهه های هشت سال جنگ تحمیلی و هم اینک به عنوان مدافعان حرم مصداق عینی نقش این قشر از جامعه است.
امیری اظهار کرد: باید همه مسئولان از سطح کلان تا محلی برای جوانان برنامه داشته باشند و از همه مهمتر در پست های مدیریتی از ظرفیت این قشر استفاده شود.
امیری رفع مشکل بیکاری جوانان را از وظیفه مهم مسئولان برشمرد و گفت: دشمنان نظام از هر راهی به دنبال ضربه زدن به این کشور هستند که بیکاری جوانان ابزاری برای سوء استفاده دشمنان از کشور است.
فرماندار میاندوآب تاکید کرد: روحانیان می توانند در بعد اعتقادی و فرهنگی جوانان را به سوی ارزش ها هدایت کنند و باید دستگاه های اجرائی شهرستان نیز برنامه ای در جهت رفع مشکلات جوانان داشته باشند.
وی همچنین با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، به مشارکت و حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای، توام با برگزاری انتخاباتی سالم برای یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب و پایداری و تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر بدخواهان تاکید کرد.
شهرستان میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی واقع است و بیش از 277 هزار نفر جمعیت دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.