حسین فهیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مسابقات 6 تیم از استان های آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، زنجان، آذربایجان شرقی و قزوین در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران با همدیگر به رقابت پرداختند.
وی اضافه کرد: در این رقابت ها تیم آذربایجان شرقی با 64 امتیاز اول شد، زنجان با 43 امتیاز به مقام دوم رسید و آذربایجان غربی با 28 امتیاز مقام سوم مسابقات را به خود اختصاص داد.
وی ادامه داد: در دوی 100 متر این رقابت ها مرضیه امجدی و اسرا امامی از آذربایجان غربی پس از ورزشکار آذربایجان شرقی به مقام دوم و سوم رسیدند.
وی اضافه کرد: در دوهای 400 متر و هزار و 500 متر نیز الهام امین خواه و نازلی صبوری از استان نایب قهرمان شدند.
رئیس هیات دو و میدانی آذربایجان غربی اظهار کرد: همچنین در دوی هزار و 500 متر و پرش ارتفاع نیز به ترتیب سنا مام عزیزی و سما فرج پور مدال برنز را بر گردن آویختندو.
به گزارش ایرنا، رشته دو و میدانی آذربایجان غربی از رشته های موفق در استان به شمار می رود و به ویژه در بخش پرتابی این استان توانسته است موفقیت های خوبی را کسب کند.
سال 95 دوندگان آذربایجان غربی در 11 مسابقه استانی، 18 مسابقه کشوری و منطقه ای و یک مسابقه آسیایی و 2 مسابقه بین المللی حضور داشتند که 29 مدال کشوری، 2 مقام اول را در مسابقات بین المللی و یک مقام چهارم را در مسابقات آسیایی به دست آوردند.
از مجموع 29 مدال کشوری هشت طلا، 9 نقره و 12 برنز را به دست آوردند و در بخش بین‌المللی میرکاوه موسوی در مسابقات بلاروس و مسابقات اوپن داخلی مجارستان در رشته پرتاب چکش 2 مدال طلا را کسب کردند.
8135/ 2093 ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.