ابراهیم حسنی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات توسعه و تجهیز این بیمارستان در راستای اجرای طرح تحول سلامت انجام می شود و در قالب آن بخش زنان و زایمان این بیمارستان با چهار اتاق مجهز مورد بهره برداری قرار می گیرد و ساختمان درمانگاه تخصصی نیز تا پایان اردیبهشت ماه جاری به پایان می رسد.
وی اضافه کرد: مصمم هستیم تا ساختمان اورژانس این بیمارستان که به صورت نیمه تمام باقی مانده است را به امکانات اطاق عمل، تجهیزات تصویر برداری، تخت های مراقبت ویژه و تخت های بستری مجهز کنیم.
حسنی بیان کرد: رادیوگرافی پرتابل و دیجیتال، ماشین بی هوشی، چراغ سیالتیک، تخت های اطاق عمل و 2 دستگاه آمبولانس از جمله تجهیزات جدید این بیمارستان است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی گفت: برای تجهیز و تکمیل این بیمارستان 10 میلیارد ریال هزینه شده است.
به گزارش ایرنا چالدران با 50 هزار نفر جمعیت در شمال آذربایجان غربی قرار گرفته و با وجود ظرفیت های فراوان از مناطق محروم و کم برخوردار استان است.
در طول فعالیت دولت یازدهم اقدامات خوبی برای رفع محرومیت از چهره این شهرستان انجام شده و اعتبار عمرانی این شهرستان از 100 میلیارد ریال در سال های 90، 91 و 92 به حدود 11 برابر این رقم در طول فعالیت دولت تدبیر و امید رسیده است.
یکی از برکت های دولت تدبیر و امید طرح تحول نظام سلامت است که از بزرگترین طرح های در حال اجرا در وزرات بهداشت و درمان سطح کشور به شمار می رود.
نتایج اجرای طرح تحول سلامت در ارکان و سطوح جامعه به وضوح دیده می شود و این طرح لبخند رضایتمندی را بر چهره عموم مردم نشانده است.
هدف از اجرای طرح تحول نظام سلامت جلب رضایت عموم مردم در حوزه بهداشت و درمان و کاهش دغدغه های بیماران در سراسر کشور است.
قانون انطباق در سال 77 در مجلس شورای اسلامی تصویب و آئین نامه اجرایی این کمیته چند سال بعد در هیات وزیران مصوب شد اما این قانون به صورت جدی در دولت تدبیر و امید مورد پیگیری قرار گرفت.
8137/3072 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.