به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان اشنویه روز پنجشنبه در مراسم افتتاح کلینیک تخصصی سینا گفت: یکی از طرح های موفق دولت تدبیر و امید طرح تحول سلامت است که با موفقیت اجرا شد.
اسعد خضری با اشاره به سخنان وزیر بهداشت در هفته اخیر گفت: ایجاد تخت بیمارستان به اندازه 20 سال اخیر در همه بیمارستان ها، بیمه روستائیان و اقشار آسیب پذیر و کم شدن هزینه های درمانی از اقدامات بسیار مهم ومفید دولت تدبیر و امید و اجرای موفق طرح تحول سلامت است .
خضری گفت: خوشبختانه طرح تحول سلامت در اشنویه نیز به خوبی اجرا شده و از جمله اقدامات در طرح تحول سلامت در این شهرستان افتتاح مرکز جامع خدمات درمانی نالوس، افتتاح کلینیک تخصصی سینا، پایان فاز یک بیمارستان 100 تختخوابی، آغاز فاز 2، کلنگ زنی مرکز خدمات شهری در کمربندی اشنویه و 6 طرح اجرایی دیگر می باشد.
فرماندار اشنویه گفت: همه اقدامات دولت تدبیر و امید برای خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم می باشد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان اشنویه نیز در این مراسم گفت: طرح تحول سلامت که در دولت تدبیر وامید اجرا شد یک انقلاب در عرصه سلامت و یک تحول عظیم است.
ابوبکر افشنگ اظهار کرد: برای اجرای طرح تحول سلامت طرح های فراوانی در کشور به بهره برداری رسید که اشنویه نیز از این انقلاب عظیم بی بهره نبود.
وی گفت : کلینیک تخصصی سینا با زیر بنای 750 متر و با هزینه 25 میلیارد ریال، دارای ظرفیت 10 مطب تخصصی با تمامی امکانات و جوانب می باشد ولی در حال حاضر 5 تخصص (قلب و عروق ،داخلی ، جراحی عمومی و زنان زایمان و کودکان ) آغاز به کار کرده است.
شهرستان اشنویه در غرب استان آذربایجان غربی قرار دارد و بیش از 70 هزار نفر جمعیت دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
3093**انتشاردهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.