امام جمعه ماکو گفت: طبق مصوبه ۲۰ درصد تابلوها و بیلبوردها شهری باید به صورت رایگان در اختیار نهادهای فرهنگی و اقدامات فرهنگی قرار بگیرد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربٰی، حجت الاسلام ایوب رنجبری در پنجمین جلسه شورای فرهنگی منطقه آزاد ماکو که با حضور مسئولان شهرستان های ماکو، پلدشت و شوط در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران گفت: اگر امروزه در کشوری زندگی میکنیم که امنیت حرف اول را می زند، این امنیت را مدیون این دلیر مردان هستیم.

وی با اشاره به فضا سازی سطح شهر در مناسبت های مختلف تصریح کرد: هر مناسبت از جمله اعیاد و وفاتها  باید در چهره شهر به طور مناسب و با  تفاوت جلوه نمایی کند که در این کار اصناف و کسبه نقش اساسی را برعهده دارند.

حجت الاسلام و المسلمین رنجبری با اشاره به مسئله شیوع تکدی گری در شهر های منطقه آزاد ماکو گفت: امروزه این موضوع تبدیل به مشکلی گسترده شده، به گونه ای که در این مشکل میتوان هر جرمی از جمله کودک فروشی، فروش مواد مخدر و صد البته بازی با روح و روان مردم برای به دست آوردن پول را ملاحظه نمود.

 امام جمعه ماکو افزود: طبق مصوبه ی شورای فرهنگی منطقه آزاد ماکو ۲۰ درصد تابلوها و بیلبوردهای سطح شهر به صورت رایگان در اختیار نهاد های فرهنگی و اقدامات فرهنگی قرار میگیرد.

امام جمعه ماکو با اشاره به انتخابات 29 اسفند افزود: انتخابات شورا های شهر و روستاها و انتخابات ریاست جمهوری همانند سالهای قبل باید با شور و نشاط و رونق خاصی برگزار شود؛ دشمن در صدد است این شور و نشاط را در بین مردم کم رنگ تر جلوه دهد که خواهد دید نقشه های شومشان نقش بر آب خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین وحید طالبی امام جمعه شهرستان پلدشت نیز در این جلسه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری انتخابات گفت: انتخابات بسیار موضوع حساسی بوده چرا که بعد از مقام والای رهبری سکان داری این نظام به مدت چهارسال به دستان آن شخص سپرده میشود.

وی تصریح کرد: مردم نیز باید با چشمانی باز و با بصیرتی خاص این موضوع را پیگیری و در نهایت با انتخابی نماینده اصلح، وظیفه خود را به اتمام برسانند .
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.