نخستین کارگروه کاری سلامت زنان و خانواده استانداری با محوریت هماهنگی برگزاری جشنواره بین المللی رالی بانوان و گردشگری و نمایشگاه توانمندی های بانوان استان در منطقه آزاد ماکو برگزارشد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، شهلا تاجفر در این جلسه با بیان اینکه توانمندسازی زنان در همه امور، همیشه مورد تاکید دولت تدبیر و امید بوده است، گفت : در کنار مسابقه رالی بین اللملی گردشگری، نمایشگاه توانمندی بانوان هم با حضور کشورهای همسایه در ماکو برگزار خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استاندار آذربایجان غربی در این جلسه با تاکید بر حضور و نقش آفرینی بانوان در تمامی عرصه های جامعه گفت: این جشنواره و نمایشگاه با هدف  تقویت،تثبیت و نمایش توانمندی های بانوان استان در عرصه های کارآفرینی و کسب و کار خانگی برگزار می شود.

الهوردی زاده، سرپرست روابط عمومی منطقه آزاد ماکو در این جلسه گفت: دراین جلسه از برگزاری هم زمان دومین جشنواره بین المللی رالی گردشگری بانوان و نمایشگاه بین المللیتوانمندی های بانوان استان با حضور ۳۰ بانوی شرکت کننده از سراسر ایران و کشورهای همسایه استان برگزار می شود.

وی افزود: دومین رالی بین المللی گردشگری در منطقه آزاد ماکو از ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در ماکو همه اقدامات انجام و جزئیات پیش بینی شده است، افزود : مسیر این مسابقه به نوعی تعیین شده است و رانندگان از همه مناطق گردشگری ماکو عبور کنند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.