به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، رضا جوان کیا معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه ظهر امروز درجمع خبرنگاران گفت: پروژه تفریحی و گردشگری چی‌چست از گذشته بنام مرکز تفریحی گردشگری بلدیه رضائیه وجود داشته و اکنون بازنگری و ساخت و ساز برای ارتقای خدمات در آن صورت می گیرد.
وی افزود: بعد از بررسی های صورت گرفته مرکز (مجتمع) بزرگ گردشگری و تفریحی در چی‌چست صورت گرفت که شهربازی بزرگ و مدرن شمالغرب کشور یکی از بخش های آن خواهد بود.
معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه تصریح کرد: دهکده ساحلی چی‌چست را بعنوان یک مقصد سفر و گردشگر تعریف کرده ایم و تمام رده های سنی می توانند از آن استفاده کنند.
وی اضافه کرد: در مجتمع تفریحی و گردشگری چی‌چست ۵۰۰۰ متر فضای شهربازی، آبشار مصنوعی به ارتفاع ۱۴ متر، آمفی تئاتر با ظرفیت ۱۵۰۰ نفر، زمین والیبال و تنیس ساحلی، زمین تیر و کمان، پیست استاندارد کارتینگ  به طول ۸۰۰ متر ، باند هواپیماهای رادیوکنترلی، مسیر ۲.۵ کیلومتری دوچرخه سواری، کافی شاپ و رستوران پیش بینی و فاز به فاز به بهره برداری خواهد رسید.
جوان‌کیا گفت: زیرساخت های شهربازی از جمله فونداسیون و برق آن اجرا شده و ۱۵ دستگاه ایتالیایی با استانداردهای اروپایی خریداری شده ظرف روزهای آینده با حضور مسئولین شرکت ایتالیایی نصب خواهند شد.
وی افزود: فاز اول مجموعه تفریحی و گردشگری تحت عنوان جشنواره گل ۹ اردیبهشت همزمان با روز شورا افتتاح خواهد شد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه تصریح کرد: تمامی بخش های این مجموعه همانند کارتینگ از آخرین استانداردها و از بهترین کیفیت لازم برخوردارند.
جوان‌کیا گفت:  یکی از برنامه های آینده این مجموعه ایجاد باغ پرندگان خواهد بود که در فازهای بعدی اجرا خواهد شد.
وی در مورد اعتبار مجموعه نیز گفت: اعتبار اولیه بهسازی و ایجاد بخش های جدید ۴۰میلیارد تومان است که نهایتا با توسعه های لازم به ۶۰میلیارد تومان خواهد رسید.
معاون فنی و عمرانی شهرداری همچنین تصریح کرد: هتل موجود در چی‌چست نیز با بهبود شاخص ها و بازنگری ها به ۴ ستاره ارتقاء خواهد یافت.

عکاس: علی غیور

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 623888
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.