معاون امور عمرانی شهرداری ارومیه گفت: به جای پله برقی در پل های عابر پیاده این شهر، آسانسور نصب خواهد شد.

رضا جوان کیا در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی اظهار کرد: نصب پله برقی در پل های عابر پیاده غیر استاندارد و غیر کارشناسی بوده است و به همین دلیل، شاهد جمع آوری پله های برقی از پل های عابر پیاده هستیم ودر آینده آسانسور در تمامی آن ها نصب خواهد شد.

وی افزود: برای جلوگیری از جمع شدن آب در سطح معابر و جمع آوری آب های بالا دستی به هنگام بارندگی طرح های مطالعاتی به کمک مشاوران انجام گرفته است. برای این کار بودجه سالانه در نظر گرفته شده که بودجه امسال حدود 60میلیارد ریال تخصیص داده شده است.

 معاون امور عمرانی شهرداری ارومیه تصریح کرد: با وجود ایجاد جوی ها و کانال ها در بارندگی های سیل آسا و غیر منتظره شاهد جمع شدن آب در معابر هستیم و این مشکل در تمام نقاط جهان نیز مشاهده می گردد و برای کم کردن اثرات تخریبی آن 100 مورد نقاط بحران خیز شناسایی گردیده است و بر اساس آن برنامه ریزی ها و اقدامات لازم انجام خواهد شد.

وی در رابطه با پروژه آذربایجان گفت: این پروژه بسیار پرحجم و در نوع خود شاخص است که فاز دوم آن درمیدان آذربایجان مراحل اجرایی خود را طی می کند و به زودی شاهد اتمام تمامی فازهای آن در سطح شهر خواهیم بود.

 معاون امور عمرانی شهرداری ارومیه در ادامه بیان کرد: پروژه مشارکتی اوریاد با همکاری معاونت سرمایه گذاری شهرداری در حال اجرا بوده، هم چنین مراحل قرار داد و تصویب پروژه رزت در شورا سپری شده و عملیات اجرایی آن آغاز گردیده و مراحل پیشرفت را با سرعت مطلوب طی می کند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.