سعید فریور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در بازدیدی که از مناطق سیل زده استان انجام شد، برای بهبود وضعیت خانواده های تحت پوشش این نهاد پرداخت این تسهیلات بلاعوض در نظر گرفته شده است.
وی اضافه کرد: در بررسی های انجام شده تاکنون 65 خانوار تحت پوشش بهزیستی استان دچار خسارت و آسیب شده اند که باید حمایت شوند.
وی اظهار کرد: بهزیستی در راستای انجام وظایف و تاکید رئیس سازمان بهزیستی کشور از هیچ گونه حمایتی برای خانواده های آسیب دیده دریغ نمی کند و تمامی توان خود را برای کمک به خانواده های تحت پوشش آسیب دیده از سیل به کار می گیریم.
مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی بیان کرد: باید در در مناطق سیل زده استان خدمات توانبخشی و حمایتی نیز انجام شود که در این راستا با بهره مندی از مشاوران مجرب، اقدامات لازم را انجام می دهیم.
به گزارش ایرنا، اواخر هفته گذشته و اوایل هفته جاری بر اثر وقوع سیل به بسیاری از روستاهای شهرستان ارومیه و برخی شهرستان های دیگر از جمله اشنویه خسارت قابل توجه وارد شد.
در این حادثه، منازل مسکونی بسیاری از روستاییان در دهها روستای شهرستان های اشنویه و ارومیه به صورت کامل یا جزئی دچار آسیب شد که کارشناسان مرتبط در حال برآورد خسارت های وارد شده هستند.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.