به گزارش ایرنا اشتغال به کار 163 نفر با تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در خوی، ساخت 505 باب مدرسه با 2 هزار و 240 کلاس درس توسط خیرین در استان، پر شدن 84 درصد از ظرفیت سدهای 12 گانه استان و مراسم رژه و سان نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در همه شهرهای آذربایجان غربی از دیگر رویدادهای خبری مهم این استان طی 24 ساعت گذشته بوده است.

** تداوم آبرسانی با استفاده از تانکر به 6 روستای سیل زده شهر ارومیه
مدیر امور آب و فاضلاب شهر ارومیه گفت: آبرسانی به 6 روستای سیل زده این شهر با استفاده از تانکرهای آبرسان ادامه دارد و روستاییان مشکلی در خصوص تامین آب شرب بهداشتی ندارند.

** افزایش 80 سانتیمتری تراز دریاچه ارومیه در دولت یازدهم
مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اشاره به موفقیت دولت تدبیر و امید در اجرای طرح های احیای دریاچه ارومیه گفت: در این دولت نسبت به زمان مشابه فعالیت دولت گذشته 80 سانتیمتر افزایش تراز آبی دریاچه را شاهد هستیم در حالی که پیش از آن، همه ساله آمارهای کاهشی تراز تکرار می شد.

** صادرات 322 تن انواع آبزیان از آذربایجان غربی
مدیر شیلات و آبزیان آذربایجان غربی گفت: سال گذشته 322 تن انواع آبزیان تولید این استان شامل بچه ماهی، شاه میگو و ماهی به ارزش یک میلیون و 650 هزار دلار به کشورهای جمهوری آذربایجان، عراق و ارمنستان صادر شده است.

** مرگ خاموش یک زن و شوهر سالمند در تکاب
دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران تکاب گفت: بامداد امروز/سه شنبه/ یک زن و شوهر سالمند در این شهرستان بر اثر استنشاق گاز مونواکسید کربن جان باختند.

** اشتغال به کار 163 نفر با تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در خوی
رئیس صندوق کارآفرینی امید خوی گفت: 129 فقره تسهیلات به ارزش 270 میلیارد ریال در سال گذشته پرداخت و با این رقم 163 نفر مشغول به کار شده اند.

** ساخت 505 باب مدرسه با 2 هزار و 240 کلاس درس توسط خیرین در آذربایجان غربی
مدیرعامل مجمع خیران مدرسه ساز آذربایجان غربی گفت: در سال های اخیر 505 باب مدرسه با 2 هزار و 240 کلاس درس به همت خیران مدرسه ساز ساخته و در اختیار ادارات مختلف آموزش و پرورش در شهرستان های مختلف استان قرار گرفته است.

** 84 درصد از ظرفیت سدهای 12 گانه آذربایجان غربی پر شد
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی گفت: 84 درصد ظرفیت سدهای 12 گانه در استان پر شده و در حال حاضر افزون بر یک میلیارد و 500 میلیون متر مکعب آب در دریاچه پشت این سدها ذخیره شده است.
7129/3072 ** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.