فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتشیان برای دستیابی به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تا پای جان ایستاده اند و از هیچ قدرتی واهمه ای ندارد .

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، امیر سرتیپ دوم ستاد کیومرث شرفی در آیین سان و رژه نیروی های مسلح در روز ارتش در ارومیه گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی تحت فرمان فرمانده کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه ای آماده مجاهدت در برقراری امنیت پایدار در کشور است .

وی با بیان اینکه ارتش امروز به پیروی و اطاعت از رهبر معظم انقلاب فرمانده کل قوا آماده دفاع تمام قد از نظام اسلامی است افزود:ارتش در خدمت مردم و انقلاب بوده و حافظ دین و قران و دارای مشروعیت و مقبولیت است .

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران  با اشاره به اینکه ارتش در برقراری امنیت عمومی و ملی کوشا و متعهد است اظهار کرد: آذربایجان غربی در دوران قبل از دفاع مقدس و پیش از آغاز تهاجم رژیم بعث عراق در درگیری با گروهکهای معاند نقش به سزایی داشتند.

امیر سرتیپ دوم ستاد شرفی اظهار کرد: تقدیم 48 هزار شهید در دوران دفاع مقدس از سوی ارتش جمهوری اسلامی ایران که 14 هزار نفر از آنان متعلق به قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب ارتش است نشانه دفاع متعهدانه و حماسه آفرینانه نیروهای ارتش است.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، پیرو مقام معظم رهبری، در خدمت مردم و مقتدر در مقابل دست اندازی های دشمنان است .

وی افزود: نیروهای مسلح کشورمان به ویژه دلاوران ارتشی با تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، با اقتدار از مرزهای کشورمان دفاع می کنند و به هیچ کس اجازه نمی دهند تا به ایران اسلامی نگاه چپ بکند .

وی گفت: ارتش و نیروهای مسلح کشورمان زیر سایه پرچم توحید خدمت می کنند و در سایه پرچم توحید در راه انقلاب، دفاع از مردم خود و برپا نگه داشتن پرچم کشور جان خویش را فدا می‌کنند.

وی با اشاره به دفاع امام راحل از جایگاه ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال های اولیه انقلاب اظهار کرد: معاندان در اول پیروزی انقلاب اسلامی سعی داشتند تا ارتش منحل شود و از بین برود ولی امام (ره) با تیزبینی تشخیص دادند که ارتش نباید منحل شود بلکه با قدرت تمام باید به کار خود ادامه دهد .

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: اکنون با گذشت چندین سال از پیروزی انقلاب اسلامی، کشوری نظیر ایران پیدا نمی‌شود که با تکیه به کلام خداوند و از مقابل آن رژه بروند و این از فضیلت‌های خاص ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمام دنیا است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.