امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند فرهنگ سازی مستمر و برنامه ریزی منسجم است.

حجت الاسلام حمید حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با بیان اینکه در زمینه اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال و طریقه مصرف از موارد در خور توجه است گفت: در مواردی مشاهده می شود که در کشور ما مازاد بر مصرف وجود دارد که این امر با فرهنگ سازی مناسب حوزه های علمیه و دانشگاه ها می تواند بهبود یابد.

وی ادامه داد: برای اولین بار در سطح استان 10 درصد از حق الزحمه اساتید حوزه علمیه میاندوآب از طریق اشتغال زایی مستقل حوزه علمیه تامین می شود که در سال های آینده سعی بر گسترش فعالیت در این حوزه داریم.

وی با اشاره به اینکه 3 موضوع اساسی نظامی، فرهنگی_سیاسی و اقتصادی در تقویت یک کشور موثر است گفت: اگر اقتصاد یک کشور از قدرت و ظرفیت های لازم برخوردار نباشد، توانایی مقاومت در برابر دشمنان را نخواهد داشت.

امام جمعه میاندوآب ادامه داد: به همین سبب مقام معظم رهبری در طی سال های اخیر مسئله اقتصاد را مورد تاکید قرار می دهند و به دنبال آن، دولت ها نیز موظف هستند که در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند.

وی در ادامه به مسئله ثبت نام از داوطلبان ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: طریقه ثبت نام از داوطلبان باید مورد بررسی قرار گیرد و قانون های اولیه به حدی محکم باشد که فقط افراد واجد شرایط بتوانند در آن ثبت نام کنند.

حجت الاسلام حسن زاده خاطرنشان کرد: متاسفانه در ایام ثبت نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر شاهد تخریب برخی از چهره ها از داوطلبان بودیم که این امر مورد پذیرش نیست و امیدواریم که در ایام انتخابات، بدون تخریب و در یک فضای سالم شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات باشیم. 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.