به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، صبح امروز مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های همگانی آذربایجان غربی با حضور علی مجدآرا رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی ایران در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی و با شرکت اعضای این مجمع برگزار شد.

در این جلسه که فقط یک کاندیدا برای پذیرش مسئولیت این هیئت ثبت نام کرده بود با رأی اعضا عباس خورشیدی که چندی پیش به عنوان سرپرست جایگزین فریدون نوری شده بود با 14 رأی رئیس جدید هیئت ورزشی همگانی آذربایجان غربی مشخص شد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در این جلسه اظهار کرد: مسئولان ارشد کشور از جمله رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان بر توسعه ورزش‌های همگانی که شامل پیاده روی، کوهنوردی و دوچرخه سواری و دیگر رشته‌های ورزشی است تلاکید فراوان دارند بنابراین شایسته است بسترهای لازم برای توسعه این ورزش بین آحاد جامعه بیش از پیش فراهم آورده شود.

کیومرث پورایراندوست تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در نظر دارد امسال در تمام شهرستان‌های 17 گانه همایش پیاده روی برگزار کند و علاوه بر آن تلاش می‌شود شهر ماکو به عنوان رکورد دار پیاده روی در ایران بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

تاکید بر برنامه محوری و تعامل محوری با دولت

رئیس جدید هیئت ورزش‌های همگانی آذربایجان غربی نیز در این جلسه اظهار کرد: ضمن تقدیر از تلاش مدیران قبلی در دوره جدید کلیه برنامه‌های این هیئت بر چهار محور ضابطه‌مندی، شفافیت در تصمیم‌گیری‌ها، تکیه بر علم و دانش ورزشی و استفاده از تمام ظرفیت‌های دولتی و خصوصی استوار خواهد شد.

عباس خورشیدی گفت: در دوره کوتاه سرپرستی بر هیئت ورزش‌های همگانی آذربایجان غربی مبلغ 500 میلیون ریال جذب اعتبار از طریق سازمان برنامه و بودجه استان محقق شد که توانست بخشی از مشکلات این هیئت را حل کند.

وی تصریح کرد: در دوره جدید مدیریت هیئت ورزش‌های همگانی آذربایجان غربی توجه به ظرفیت خانواده‌ها در توسعه ورزش‌های همگانی بیش از پیش مورد توجه قرار خواهد گرفت و تلاش می‌شود تعامل مناسبی بین دستگاه‌های دولتی و ارگان‌ها و نهادهای عمومی شکل داده شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618442
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.