مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی بر لزوم تبیین نقش زنان در حوزه های مختلف با اتکا به اصول و مبانی نظام اسلامی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، شهلا تاجفر در نشست صمیمی با جوانان،فعالین اجتماعی شهرستان سلماس که با حضور مدیرکل اجتماعی و فرهنگی، مشاور امور جوانان و استانداری و سایر مسئولین استانی در محل سالن شهید سالمی فرمانداری سلماس برگزار شد، گفت: تبیین نقش زنان در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی باید متکی بر اصول و مبانی نظام اسلامی باشد.

تاجفر بیان کرد: پیروی ازآموزه های قرآنی و رهنمودهای معصومین، پیروی ازتدابیر و فرمایشات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری و پیروی از قانون اساسی و سیاستهای ابلاغی و اسناد فرا دستی، مهمترین منابعی هستند که در برنامه ریزی برای حوزه زنان و خانواده باید به آنها توجه و تکیه کرد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه باید به زن به عنوان یک الگوی متعالی و تاثیر گذار در تمامی عرصه های سیاستگذاری نگریسته شود نیز گفت: ما نیز تلاش خواهیم نمود با شناسایی فرصتها و نقاط قوت استان در حوزه زن و خانواده و با کمک مسئولین امر، نقاط ضعف را از بین برده و الگویی متعالی از بانوان در سطح ملی و استانی ارائه دهیم.

مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی نیز در این مراسم با اشاره به مشکلات گسترده جوانان خصوصا در بخش اشتغال، خاطرنشان کرد: تمامی تلاش ما برای سربار نشدن نیروی جوان و تحصیل کرده برای خانواده خود و ایجاد ساختارهای لازم برای حمایت این نیروها از خانواده هایشان است.

هوشنگ عطاپور تصریح کرد: امیدواریم در زمینه اقتصاد و از ظرفیت جوانان در اشتغال زایی و کار آفرینی از سرمایه این نیروی جوان و تحصیل کرده نهایت استفاده را بکنیم و با تداوم دولت تدبیر و امید روز به روز بیشتر در طریق حل مشکلات جوانان قدم برداریم.

فرماندار سلماس با اشاره به نقش جوانان در کشور گفت: جوانان سرمایه کشور هستند و یکی از برنامه های مهم دولت تدبیر و امید توجه به جوانان و مشکلات آنان می باشد.

مسعود حاجی علیلو افزود: جامعه با وجود جوانان پویا و فعال با سرعت بیشتری به سمت توسعه و آبادانی حرکت می کند و باید همه توان خود را به کار بگیریم تا از این سرمایه بزرگ به نحو احسن استفاده کنیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.