به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، بارش باران که از آخرین ساعات پنج شنبه ۲۴ فروردین در نقاط مختلف استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد موجب جاری شدن سیل در شهرهای مختلف شده است.

در بخش سیلوانای ارومیه، بارش باران باعث شده پل گلستانه این بخش در آستانه تخریب کامل قرار بگیرد تا احتمالا راه دسترسی به چندین روستای این بخش از بین برود، همچنین شدت بارش باعث ترک برداشتن پل سوسن آباد در این بخش شده است.

در اشنویه شدت بارش باران باعث شد یک نوجوان ۱۴ ساله بدلیل سقوط به رودخانه بهمراه دوچرخه اش سقوط کند و درحال حاضر بعد از ساعت ها جستجو همچنان جسد این نوجوان پیدا نشده است.

طغیان رودخانه گدار از ساعات ۶ صبح آغاز شده و در محل پل پوش آباد شدت و فشار بیشتری دارد، کلیه عوامل مدیریت بحران شهرستان در حال بازگشایی و کنترل مکان‌های سیلابی هستند.

همچنین بدلیل ادامه بارش و طغیان رودخانه ها محور ارتباطی اشنویه به پیرانشهر مسدود شود و هم اکنون نیروهای امدادی در تلاش برای بازگشایی مسیر هستند.

طبق اعلام سازمان هواشناسی، بارش ها در استان و بویژه شهر ارومیه تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت و تا این لحظه بیشترین بارش ها در این مدت از اشنویه با ۳۵ میلیمتر گزارش شده و ارومیه نیز تا کنون ۱۶ میلیمتر بارش داشته است.

طبق آخرین خبرها پل هاشم اباد مرگور بخش سیلوانای ارومیه بدلیل شدت بارندگی شکسته شده است.

تصاویر: شبکه های مجازی

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 615952
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.