محمد خزایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیشنهاد ساخت این فرهنگسراها در جلسه هیات امنای فرهنگسرای جوان ارومیه مطرح شد که بعد از بررسی های لازم با موافقت استاندار آذربایجان غربی مورد تصویب قرار گرفت.
وی اظهار کرد: این فرهنگسراها در راستای خدمت رسانی به مناطق محروم آذربایجان غربی و توجه به ظرفیت های جوانان در حوزه های فرهنگی، هنری و اجتماعی و نقش این قشر آینده ساز و در راستای تشویق جوانان به فعالیت های مردم نهاد ساخته می شود.
وی ادامه داد: پیگیری امور مربوط به ساخت و راه اندازی این فرهنگسراها در راستای سیاست های کلی دولت و وزارت ورزش و جوانان، با اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی است.
مدیر فرهنگسرای جوان ارومیه گفت: این فرهنگسرا با دارا بودن امکانات فرهنگی و ورزشی مناسب به عنوان دومین فرهنگسرای بزرگ کشور به شمار می رود و آماده همکاری و هرگونه خدمات آموزشی، فرهنگی، هنری، ادبی، قرآنی و ورزشی در رشته های مختلف به تمامی رده های سنی خردسالان تا بزرگسالان است.
خزایی افزود: همکاری با سازمان های مردم نهاد و فراهم کردن بستر فعالیت های آموزشی، فرهنگی، ادبی، هنری، قرآنی و ورزشی مناسب با نیازهای روز جوانان از دیگر وظایف این فرهنگسراست.
به گزارش ایرنا، پیشتر یک فرهنگسرای جوان در ارومیه راه اندازی شده بود که با راه اندازی این فرهنگسراها تعداد فرهنگسراهای استان به چهار باب می رسد.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.