به گزارش خبرگزاری تسنیم از خوی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضی موسوی شکوری صبح امروز در دیدار با فرمانده و معاونان نیروی انتظامی این شهرستان ضمن استماع گزارشات این نیرو در زمینه عملکرد ایام تعطیلات نوروزی، اظهار کرد: برای اینکه زحمات و فعالیت‌های نیروی انتظامی نمود پیدا کند، باید جایگاه این نیرو و ابهت آن در میان افکار عمومی استمرار داشته باشد.

وی تصریح کرد: لازمه تحقق این امر انجام دادن مسئولیت‌ها، کوتاه نیامدن در برابر فشارها و تهدیدات و ملاحظه نکردن به پاره‌ای از حواشی است که به استقلال و عظمت مجموعه‌های انقلاب اسلامی ضربه می‌زند، است.

امام جمعه خوی افزود: نیروی انتظامی در حراست از امنیت جامعه وظایف سنگینی بر عهده دارد و باید توجه ویژه‌ای به رسالت‌های نیروی انتظامی شود.

وی تصریح کرد: این ارگان علاوه بر حفظ امنیت جامعه، باید از ارزش و آرمان‌های انقلاب اسلامی و نیز تمامیت ارضی کشور محافظت کرده و همیشه آمادگی نیروهای خود را جهت تحقق رسالت‌های خویش حفظ کند و هیچ‌وقت اجازه ندهد که اعتماد مردم از آن‌ها سلب شود.

شکوری با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری بیان کرد: نیروی انتظامی در این زمینه از نظر حفظ امنیت جامعه و صندوق‌های رأی و سایر جهاتی که در حوزه وظایف این نیرو قرار دارد، مسئولیت‌های سنگینی را بر عهده دارد که لازم است با هوشمندی و رصد کردن توطئه‌های دشمنان، وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 612611
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.