حسن محمودی اصل زاده روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در شانزدهمین روز از اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت در شهرستان چالدران شاهد بازدید جمعی 10 نفره از گردشگران و توریست‌هایی از کشورهای استرالیا، سوئیس و فرانسه از پست قره کلیسای این شهرستان بودیم که از کمپین نه به تصادفات جاده ای استقبال کردند.
وی بیان کرد: این افراد در راستای احترام به زندگی دوباره طبیعت و محیط زیست نیز اقدام به کاشت نهال در منطقه قره کلیسا کردند.
به گزارش ایرنا استان آذربایجان غربی در مجاورت خود چهار مرز خاکی با کشورهای همسایه دارد و این باعث شده تا همه‌ ساله توریست‌های زیادی از کشورهای همسایه وارد این استان شده و از پست‌های ایمنی و سلامت در شهرستان‌های مرزی همچون ماکو، چالدران، خوی، پیرانشهر و ارومیه بازدید و از خدمات آنها بهره مند شوند.
در هفته قبل نیز 10 نفر از گردشگران فرانسوی در چالدران به کمپین نه به تصادفات جاده ای پیوستند.
کمپین نه به تصادفات جاده ای از روزهای پیش از آغاز مسافرت های نوروزی در کشور راه افتاده و بسیاری از افراد مشهور و مسئولان داخلی به این کمپین پیوسته اند.
رانندگی ایمن، توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت موارد لازم در کاهش سوانح رانندگی و گوشزد کردن این موارد به دیگر رانندگان از جمله بخش های مهم این کمپین است.
7125/2093 **خبرنگار : طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.