سرهنگ حسن شیخ نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید محمدنژاد میاندوآب در حین کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شده و آن را متوقف می کنند.
وی افزود: با توقف خودرو و در بازرسی از آن 272 دستگاه گوشی قاچاق و 135 دستگاه لوازم جانبی کشف و ضبط شد.
سرهنگ شیخ نژاد ارزش ریالی این محموله را یک میلیارد و 700 میلیون ریال اعلام کرد.
فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در این زمینه چهار نفر دستگیر، یک دستگاه خودرو توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
شیخ نژاد همچنین بیان کرد: در سال جدید هفت محموله قاچاق کالا نیز به ارزش تقریبی 10 میلیارد ریال کشف و ضبط شده است.
وی اضافه کرد: در این رابطه هفت دستگاه خودرو توقیف و 10 نفر دستگیر و تحویل مقام های قضائی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب گفت: در سال 96 برحسب نامگذاری سال از طرف مقام معظم رهبری، تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری ترین برنامه نیروی انتظامی بوده و این مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بسیار کارگشا خواهد بود.
به گزارش ایرنا، شهرستان میاندوآب یکی از محل های مهم گذر کالاهای قاچاق از مناطق مرزی جنوب آذربایجان غربی و استان کردستان به شهرهای عمقی کشور به شمار می رود.
میاندوآب با بیش از 277 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و 155 کیلومتری مرکز استان و در مسیر ارتباطی استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان واقع شده است.
شهرستان میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرس irna_newsmahabad@ دریافت کنید.
3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.