ایرج ثقفی یکشنبه شب در گفتگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به استقبال خوب از ثبت نام در انتخابات شوراهای شهر و روستا در تکاب افزود :از این تعداد 76 نفر در انتخابات شورای شهر تکاب نامزده شده اند و 439 نفر در در حوزه های روستایی تکاب ثبت نام کرده اند.
وی اظهار کرد: 255 داوطلب در بخش تخت سلیمان و 184 داوطلب نیز در بخش مرکزی تکاب نامزد انتخابات شوراهای اسلامی روستاها شدند.
وی بیان کرد: از میان 76 داوطلب ثبت نام کرده در حوزه شهری تکاب هفت نفر زن هستند در حالی که در دوره گذشته انتخابات شورای شهر تنها یک داوطلب زن ثبت نام کرده بود.
فرماندار تکاب ادامه داد: در بخش تخت سلیمان چهار داوطلب زن و در بخش مرکزی تکاب نیز 2 داوطلب زن برای رقابت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاها ثبت نام کرده اند.
ثقفی اضافه کرد: در تمام روستاهای بالای 20 خانوار و واجد شرایط، تعداد داوطلبان ثبت نام کرده به حدنصاب رسیده و در تمام حوزه های روستایی تکاب انتخابات شوراهای اسلامی روستاها برگزار خواهد شد.
وی گفت: استقبال مناسب داوطلبان از ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نشانه برگزاری باشکوه و حضور گسترده مردم در انتخابات اردیبهشت ماه است.
وی بیان کرد: در شهر تکاب نامزدها برای کسب 5 کرسی شورای شهر باهم به رقابت خواهند پرداخت.
ثقفی افزود: در43حوزه روستایی بخش تخت سلیمان و 36 حوزه روستایی بخش مرکزی تکاب، تعداد اعضای شوراهای روستا براساس شاخص جمعیت و خانوار 3 نفر و تنها در 2 حوزه روستایی پرجمعیت بخش تخت سلیمان تعداد اعضای شورا 5 نفر است.
وی با اشاره به تلاش مجریان و متولیان انتخابات در یک هفته گذشته و مراحل ثبت نام نامزدها گفت: همه عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی با رعایت اصل بی طرفی و قانونمندی زمینه برگزاری حماسی و پرشور انتخابات پیش رو را فراهم کنند.
شهرستان تکاب با 78 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirna_newsmahabad@دریافت کنید.
7514/3093**خبرنگار: امیر خالق نژاد **انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.