دکتر مسعود رحیمی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، افزود: 10 نفر از افراد مسموم به علت مشکلات سردرد، سرگیجه و تهوع به اورژانس بیمارستان شهید قلی پور بوکان مراجعه کردند.
وی اظهار کرد: از این تعداد 9 نفر بعد از معاینه و مداوا مرخص و یکی از مسموم شدگان هنوز در اورژانس تحت نظر است.
رحیمی افزود: پنج نفر دیگر از مصدومان مونو اکسید کربن در تالار عروسی به درمانگاه های عمومی بیمارستان شهید قلی پور و امام علی(ع) مراجعه و به صورت سرپایی مورد مداوا قرار گرفته اند.
متخصص طب اورژانس بیمارستان شهید قلی پور همچنین با هشدار در استفاده از وسایل گازی، اضافه کرد: در صورت مشاهده علائم مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن مثل سردرد، سرگیجه و تهوع، قبل از رساندن به مراکز درمانی، هیچ ماده خوراکی یا نوشیدنی به فرد دچار گازگرفتگی داده نشود، چون به علت داشتن حالت تهوع، احتمال خفگی وی وجود دارد.
یکی از مهمانان دعوت شده به مراسم عروسی در این خصوص به ایرنا، گفت: تعداد مسموم شدگان به بیش از 30 نفر هم می رسید ولی بعد از خارج شدن از محل و انتقال به حیاط تالار و شستشوی صورت بهبود یافتند.
به گزارش ایرنا، در سال گذشته بیش از 10نفر در شهرستان بوکان دچار مسمومیت با گاز منوکسید کربن شدند که یکی از آنها جان خود را از دست داد.
در شهرستان بوکان بیش از 11 تالار عروسی وجود دارد.
شهرستان بوکان با 251 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirna_newsmahabad@ دریافت کنید.
7510/3093**خبرنگار:محمد ادیب **انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.