به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مهدی بایرامی در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با بیان اهمیت انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا، بر مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح تاکید کرد.
وی با بیان اینکه متاسفانه مشاهده می شود که در برخی شهرها افراد امین انتخاب نمی شوند و ثمره آن عقب افتادن حقوق کارگران است، اظهار کرد: اگر در انتخاب خود سهل انگاری کنیم ما نیز در خیانت آنها سهیم هستیم.
وی تاکید کرد: باید صلاحیت ها نیز به دقت بررسی شود تا حق کسی پایمال نشده و به افراد مومن، متعهد و کاربلد صلاحیت بدهند و با توجه به این که انگیزه فامیلی، قومیتی و غیر الهی سبب پایمال شدن حق و حقوق می شود بنابراین باید در این موضوع هم بسیار دقت کرد.
بایرامی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال “اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال”، اظهار کرد: تجمل گرایی که لازمه آن مصرف گرایی می باشد در مقابل تولید و اشتغال است.
امام جمعه موقت میاندوآب بیان کرد: اسراف و تبذیر از نتایج تجمل گرایی است و این موضوع از گناهان کبیره است که پیامدهای ناگواری برای جامعه و شخص دارد.
وی با اشاره به اینکه تجمل گرایی، سرمایه مادی انسان را نیز تباه می کند، گفت: تجمل گرایی و دنیا پرستی ارزش های معنوی و اخلاقی را زیر سوال برده و زمینه ساز گناهان دیگر بوده و فقر را در جامعه گسترش می دهد.
شهرستان میاندوآب با بیش از 277 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرس irna_newsmahabad@ دریافت کنید.
3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.