سرهنگ حسن شیخ نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میاندوآب موفق به کشف این میزان مواد مخدر شدند.
وی افزود: ماموران انتظامی میاندوآب در 2 عملیات موفق به دستگیری اعضای یک باند سه نفره توزیع مواد مخدر و کشف یک کیلو و 630 گرم مواد مخدر از آنها شدند.
وی اظهار کرد: با تشکیل پرونده برای این سه نفر، برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.
شیخ نژاد با اشاره به اقدامات پلیس در یک ماه منتهی به پایان سال 95 در میاندوآب، اظهار کرد: در این مدت با طرح ها و عملیات های انجام گرفته در مجموع 117 کیلو و 908 گرم انواع مواد مخدر در شهرستان کشف شد.
فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: همچنین در این مدت 182 هزار و 935 عدد قرص روانگردان نیز کشف شد و یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم، چهار نفر قاچاقچی و 23 نفر توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و به دستگاه قضایی تحویل شدند.
وی بیان کرد: در اجرای این عملیات 62 نفر معتاد در روز های پایانی سال 95 دستگیر شدند.
سرهنگ شیخ نژاد از مردم خواست پلیس را در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی یاری کنند و هرگونه اخبار در این خصوص را به نیروی انتظامی اطلاع دهند.
شهرستان میاندوآب با بیش از 277 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرس irna_newsmahabad@ دریافت کنید.
3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.