رضا مسافر شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 16:39 عصر امروز/ شنبه / گزارشی مبنی بر سقوط بهمن و گرفتار شدن 2 خودرو در مسیر این روستا در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات / EOC / هلال احمر استان دریافت و تیم پنج نفری عملیاتی چالدران با یک دستگاه آمبولانس به منطقه اعزام شد.
وی افزود: کولاک شدید در منطقه ناور به کمک رسانی نیروهای راهداری، سپاه و مرزبانی در این منطقه منجر شد و در یک کار تیمی سرنشینان یک دستگاه پژو و یک دستگاه پیکان از زیر بهمن رهاسازی شد.
به گفته وی تیم تخصصی امداد کوهستان ماکو به استعداد چهار نفر با یک دستگاه آمبولانس نیز در این عملیات شرکت کردند و ماموران راهداری در حال برف روبی و باز کردن این محور است.
به گزارش ایرنا در هفته گذشته عملیات امداد و نجات در چالدران در زمینه سیل و آبگرفتگی انجام شد که در این عملیات اعضای خانواده ای در یک باب منزل مسکونی نجات یافت و اقلام مورد نیاز آنها که در جریان سیل غیر قابل استفاده شده بود، تامین شد.
جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در اسفند سال جاری بیش از 17 مورد عملیات امداد و نجات را به ثبت رسانده که هفت مورد از آنها مربوط به جاده های استان بوده است.
7125/3072 ** خبرنگار: طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.