به گزارش ایرنا، ماموستا ملاقادر سهرابی در خطبه های نماز جمعه مهاباد، اظهارکرد: از طرف دیگر در حالی که پادشاه عربستان باعث قتل عام و آوارگی و از بین رفتن زیر بنای اقتصادی یمن شده دولت جدید امریکا در صدد جلوگیری از ورود مسلمانان دیگر کشورها به آمریکا است.
وی افزود: در صورتی که با تجهیزات غربی زیر ساخت کشورهای یمن، سوریه و عراق به بهانه های مختلف از بین می رود و در حالی که دست به هر نوع جنایتی می زنند مسلمانان را عامل خشونت معرفی می کنند.
ماموستا سهرابی با محکوم کردن این اقدامات آمریکا و رژیم آل سعود، ادامه داد: با اتحاد و همدلی می توان جلوی بسیاری از تنش ها را گرفت و مانع آوارگی مردم بیگناه شد.
وی همچنین با اشاره به دیگر وحشی گری های استکبار و صهیونیزم در عرصه جهانی، گفت: شهرک سازی رژیم صهیونیستی در سرزمین فلسطین نقض قانون و سرپیچی از قوانین بین المللی است و حمایت های مکرر امریکا باعث نقض بیشتر قوانین توسط اسرائیل می شود.
ماموستا ملاقادر سهرابی همچنین با اشاره به سپری شدن آخرین روزهای اسفند 1395 شمسی، فرا رسیدن عید نوروز باستانی و سال نو را تبریک گفت و از مردم شهرستان مهاباد به خاطر همکاری و رعایت حقوق یکدیگر در برگزاری کم خطر برنامه های چهارشنبه سوری قدردانی کرد.
شهرستان مهاباد با بیش از 230 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرس irna_newsmahabad@ دریافت کنید.
7509/3093**خبرنگار: رحیم بایزیدی**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.