به گزارش خبرنگار ایرنا، جمال خسروی عصر چهارشنبه در آخرین نشست شورای اداری شهرستان بوکان در سال جاری با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو در سال آینده اظهار کرد: برگزار کنندگان انتخابات به عنوان امانت داران مردم هستند و در برگزاری انتخابات علاوه بر رعایت کامل قانون، بی طرفی را در دستور کار خود دارند و تنها دغدغه همه تلاش برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات است.
وی ادامه داد: انتخاب مسئولان رده بالای کشور به صورت مستقیم و غیر مستقیم توسط مردم از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است که همه باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.
خسروی افزود: مردم انتخاب کننده فرد یا افرادی خاص با هر تفکر، علایق و سلایق سیاسی هستند و تنها وظیفه متولیان برگزاری انتخابات، ایجاد فضای شور و نشاط انتخاباتی و فراهم سازی بستر لازم برای برگزاری حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی و شهر و روستا هستند.
فرماندار بوکان اظهار کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا نباید سیاسی شوند و سیاسی عمل کنند چرا که وابستگی شوراها به جناح های خاص باعث عقب ماندگی شهر یا روستا می شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا، براساس تصمیمات اتخاذ شده از سوی ستاد انتخابات کشور دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چند استان در 29 اردیبهشت 96 به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

**سیلوی 70 هزار تنی سال آینده در بوکان افتتاح می شود**
فرماندار بوکان همچنین از افزایش پنج برابری تولید گندم در شهرستان بوکان خبر داد و گفت: برای توسعه کشاورزی شهرستان بوکان کارهای خوبی صورت گرفته و این امر در سال آینده با برنامه ریزی درست ادامه خواهد داشت و در راستای توجه به بخش کشاورزی سیلوی 70هزار تنی سال آینده افتتاح وبه بهره برداری خواهد رسید.
وی در خصوص گاز رسانی به روستاهای شهرستان بوکان اضافه کرد: تاکنون گاز رسانی به 37 روستای شهرستان بوکان انجام شده و در دهه فجر امسال نیز عملیات اجرایی گاز رسانی به 20روستای دیگر آغاز شده است.
وی به مشکلات و کمبودهای شهرستان بوکان اشاره کرد و افزود: نبود سینما، تعیین تکلیف نکردن زمین استادیوم پنج هزار نفری ، تکمیل سالن سقف کوتاه در محوطه اداره راه وشهرسازی، ساخت سه پایگاه 115و مراکز بهداشتی شهری، طرح آبرسانی دشت تیکانتپه، نبود ساختمان اداری برای ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری، اداره غله خدمات بازرگانی و راهداری و حمل و نقل جاده ای، پی گیری مطالبات چغندرکاران و ساماندهی دشت سراب از جمله کمبودهای موجود در شهرستان بوکان است که سال آینده باید برای آن برنامه ریزی درست صورت گیرد.
امام جمعه بوکان نیز در این نشست گفت: عید نوروز جزو عیدهای ملی در کشور به حساب می آید که باید مردم در مراسم ها و دید و بازدیدها از بدعت ها دوری کنند.
ماموستا خلیفه زاده در خصوص زنده شدن طبیعت و شروع سال جدید افزود: زنده شده طبعیت همان روز رستاخیر را برای ما نوید می دهد و مردم مسلمان باید به این موضوع مهم توجه داشته باشند که انسان نیز بعد از مرگ دوباره زنده می شود و جوابگوی اعمال خود در آخرت است.
شهرستان بوکان در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرس irna_newsmahabad@ دریافت کنید.
3093/7510**خبرنگار: محمد ادیب**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.