به گزارش ایرنا داریوش نصر روز سه‌شنبه در جلسه شورای تامین مسکن آذربایجان غربی افزود: طرح های مسکن مهر در حال حاضر در 14 شهرستان آذربایجان غربی بیش از 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم دیگر شهرستان ها نیز به این رقم برسند.
وی به وجود بیش از 230 پروژه مسکن مهر در استان اشاره کرد و افزود: برای 34 هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی دفترچه پرداخت اقساط تسهیلات صادر شده است و مابقی نیز موقع آماده شدن تحویل داده می شود.
وی در خصوص مشکلات پیش روی اجرای مسکن مهر در آذربایجان غربی اظهار کرد: در کنار مسائل مالی یکی از مهمترین مشکلات این بخش وجود تورم و همکاری نکردن خریداران در پرداخت هزینه های اضافی است و امیدواریم با مساعدت نهادهای مسئول این مشکل حل شود.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بیان کرد: حدود 11 هزار واحد مسکن مهر در استان باقی مانده است که تمام آنها در 6 ماهه اول 96 به متقاضیان تحویل داده می شود.
تقی کهوریان، معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: دستگاه های اجرایی استان باید برای حل مشکلات مسکن مهر همکاری های لازم را انجام دهند زیرا می توان با اهتمام بیشتر و انجام کار جهادی، مشکل مسکن مهر استان را حل کرد.
وی ادامه داد: برای حل مشکلات گازرسانی و آبرسانی برخی مناطق مساکن مهر، شهرداری موظف است تا در اسرع وقت مجوز حفاری را صادر کند تا لوله گذاری در اسرع وقت صورت گیرد.
به گزارش ایرنا 51 هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی احداث شده که از این تعداد 10 هزار واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر و 41 هزار واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر استان بوده است.
8135/ 3072 **خبرنگار: شهین غریب بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.