Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه از نوسازی بیش از 460 تاکسی فرسوده در ناوگان تاکسی رانی ارومیه در سال جاری خبرداد.

فخرالدین معصوم زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با اشاره به اینکه 5 هزار و 128 تاکسی پلاک زرد در ارومیه به جابه جایی مسافران شهری می پردازند گفت: با اجرای طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی ارومیه، در سال جاری 467 تاکسی فرسوده از ناوگان تاکسیرانی ارومیه خارج شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری 450 تاکسی (پیکان) به دلیل فرسودگی از ناوگان تاکسیرانی خارج شدند تصریح کرد: تاکنون یک هزار و 600 تاکسی پیکان فرسوده در ناوگان تاکسیرانی ارومیه وجود دارد که از این تعداد بیش از یک هزار و 100 نفر برای نوسازی خودروهای فرسوده خود ثبت نام کرده اند.

معصوم زاده با اشاره به تسهیلات ارائه شده از سوی تاکسیرانی ارومیه برای نوسازی ناوگان گفت: قیمت تمام شده برای تاکسی های پژو و سمند 30 میلیون است که از سوی تاکسیرانی ارومیه 20 میلیون وام با بازپرداخت 48 ماهه و سود 16 درصد برای نوسازی پرداخت می شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه ادامه داد: قیمت خودروهای آریو نیز 50 میلیون بوده و وام 32 میلیونی با بازپرداخت 48 ماهه به عنوان تسهیلات به رانندگان تاکسی ها پرداخت می شود.

وی درخصوص افزایش نرخ کرایه تاکسی های آریو در شهر گفت: علاوه بر 4 دستگاه در داخل شهر، 18 دستگاه تاکسی آریو در مسیر فرودگاه ارومیه فعال هستند و نرخ کرایه آنها 40 درصد گرانتر از نرخ تاکسی های سمند و پژو است.

وی با بیان اینکه نرخ کرایه تاکسی، 10 تا 15 درصد در سال جدید افزایش خواهد داشت گفت: فعلا مصوبه نرخ جدید کرایه تاکسی های ارومیه اعلام نشده است و درصورت اعلام نرخ کرایه ها اجرای آن به بعد از نوروز 96 موکول می شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه در پایان به نصب دستگاه کارت خوان در تاکسی های ارومیه اشاره کرد و افزود: اقدامات لازم در این خصوص انجام شده و امید است در سال 96 این دستگاههای کارت خوان بر روی تمامی تاکسی های ناوگان تاکسیرانی ارومیه نصب و جایگزین پول نقد شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.