مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: مربیان و کارکنان کانون سراسر کشور می‌توانند در ایام نوروز از امکان رایگان اسکان در ستاد فرهنگیان استان آذربایجان‌غربی به مدت 3 روز استفاده کنند.

جواد زاهدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه اذربایجان غربی با اعلام این خبر، گفت: با توجه به این‌که اداره کل کانون استان به عنوان یکی از مراکز ستاد اسکان فرهنگیان و پذیرش میهمانان نوروزی خواهد بود و براساس هماهنگی‌های انجام شده با اداره کل آموزش و پرورش استان این امکان برای همکاران کانونی سراسر کشور که در ایام نوروز میهمان آذربایجان‌غربی هستند فراهم شده‌ است.

زاهدی تأکید کرد: کانون جهت ارائه هرچه بهتر خدمات به فرهنگیان و میهمانان نوروزی در کنار آموزش و پرورش تلاش خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، در نشستی که به همین منظور با حضور بهرام صمدی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان در کانون برگزار شد، صمدی با تأکید بر ضرورت کیفیت ارائه خدمات رفاهی، فضای مناسب، سهل‌الوصول بودن مکان و برخورد مناسب  نیروهای پذیرش با میهمانان افزود: توجه به موارد فوق دلیل انتخاب کانون به عنوان یکی از ستادهای اسکان فرهنگیان کشور در استان بوده است.

وی در ادامه افزود: کارکنان و مربیان استان نیز می‌توانند با هماهنگی‌های لازم قبل از نوروز از امکانات ستاد اسکان فرهنگیان در سایر استان‌ها استفاده کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان تأکید کرد: همکاران کانون هماهنگی‌های لازم را به روزهای آخر سال موکول نکرده و در صورتی که قصد سفر به سایر استان‌ها را دارند اقدامات لازم برای اسکان را به موقع پیگیری کنند.

بررسی مقدمات استقرار همکاران ستاد اسکان، فضاسازی محل و نحوه هماهنگی و برنامه‌ریزی از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.