علی خلیل وند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و آغاز سفرهای نوروزی، شاهد افزایش مراجعه به مراکز معاینه فنی خودرو هستیم که بر این اساس ساعات کار تمام مراکز در سطح شهر را افزایش داده ایم.
وی اظهار کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده در روزهای پایانی سال و آغاز تعطیلات نوروزی ساعات کاری مراکز معاینه فنی خودرو 2 ساعت اضافه می شود.
وی ادامه داد: در این طرح تمامی مراکز سطح شهر در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 19 به صورت یکسره و در صورت نیاز تا پایان مراجعه مردم فعال و آماده خدمت رسانی به همه مراجعان است.
وی اضافه کرد: در ایام تعطیلات نوروزی نیز مراکز معاینه فنی خودرو از روز دوم فروردین ماه 96 از ساعت 8 تا 13 فعالیت می کند.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه بیان کرد: این مراکز در روزهای غیر تعطیل اوایل فروردین ماه نیز از ساعت 7:30 تا 13 و 14 تا 16 ارائه خدمات می کند.
خلیل وند گفت: از شهروندان ارومیه ای که قصد سفر در ایام نوروز را دارند، می خواهیم با معاینه فنی خودرو، علاوه بر ارتقای ایمنی سفر خود و خانواده، در داشتن هوایی سالم و پاک گامی مؤثر بردارند.
به گزارش ایرنا، به خاطر سفرهای نوروزی مردم دریافت کارت معاینه فنی را به روزهای پایانی سال به تعویق می اندازند که این امر در سال های اخیر مشکلاتی را برای مراکز معاینه فنی و همچنین شهروندان ایجاد کرده است.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.