کریم حسین زاده روز یکشنبه در نشست مشورتی دهیاران شهرستان چالدران افزود: 44 میلیارد ریال از این اعتبار در بخش عمرانی و 13 میلیارد ریال در بخش تجهیز دهیاری ها به ماشین آلات اختصاص دارد.
وی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید از روز نخست، توسعه و آبادانی مناطق روستایی، محرومیت زدایی و توسعه پایدار را در سرلوحه اقدامات و برنامه های خود قرار داده و در راستای آن تلاش می کند.
وی توجه به اقتصاد روستایی را از شاخصه های اصلی برای عمران و آبادی روستاها در دولت تدبیر و امید عنوان کرد و ادامه داد: دهیاران با تشکیل تعاونی ها و ایجاد کارگاه های کوچک تولیدی در دهستان های این شهرستان با توجه به تسهیلات خوب دولت در توسعه پایدار روستاها تلاش کنند.
وی بیان کرد: دهیاران به عنوان نمایندگان دولت در صف اول خدمت به روستاییان قرار دارند و پل ارتباطی دولت با مردم هستند.
فرماندار چالدران گفت: دهیاران همچنین نمایندگان مردم در دولت هستند و باید پیگیر درخواست ها و مشکلات روستاییان باشند.
وی با تبیین دستاوردهای دولت تدبیر و امید در کشور اضافه کرد: آرامش موجود بر اقتصاد و حرکت رو به رشد اقتصادی با وجود کاهش شدید قیمت نفت، خروج از رکود اقتصادی و مهار تورم 40 درصدی، موفقیت‌های سیاست خارجی، پیروزی در مذاکرات هسته ای و طرح تحول نظام سلامت از مهم‌ترین دستاورد‌های دولت است.
به گزارش ایرنا، چالدران با 50 هزار نفر جمعیت در شمال آذربایجان غربی قرار گرفته و به رغم ظرفیت های فراوان از مناطق محروم و کم برخوردار استان است.
در دولت یازدهم اقدام های خوبی در راستای توسعه همه جانبه این شهرستان انجام شده که کافی نیست و باید توجه جدی به این شهرستان تاریخی و مملو از ظرفیت های گردشگری شود.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.