'حسین خضری' روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: 22 فقره هدیه ازدواج نیز به ارزش بیش از 154 میلیون ریال برای مددجویان پسر اهدا شده است.
وی با بیان اینکه 40 مددجوی زیر پوشش در نوبت دریافت کمک هزینه ازدواج و جهیزیه هستند، افزود: کمترین آمار طلاق شهرستان سردشت به مددجویان این نهاد اختصاص دارد و در این خصوص آموزش های تاثیرگذار و اثربخشی آن سبب شده تا کمترین آمار طلاق شهرستانی را در بین خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد شاهد باشیم.
وی ادامه داد: پسران و دختران زیر پوشش این نهاد، از آموزش های اجباری قبل از ازدواج همچون بهداشت فردی و تنظیم خانواده، آشنایی با آسیب های اجتماعی، مسائل اعتقادی و مذهبی و همچنین اصلاح سبک زندگی براساس منویات مقام معظم رهبری بهره مند می شوند.
بر اساس گزارش ایرنا، اعضای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) سردشت 2 هزار و 92 خانوار با جمعیت 4 هزار و 394 نفر و همچنین 558 خانوار چندخدمتی و تک خدمتی به تعداد یک هزار و 424 نفر را شامل می شود.
شهرستان سردشت با جمعیت 120 هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با اقلیم کردستان عراق قرار گرفته است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirna_newsmahabad@دریافت کنید.
7562/3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.