** مسئول راهداری: سقوط بهمن در سردشت تلفات نداشت
مهاباد- ایرنا- مسئول راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سردشت گفت: سقوط بهمن در محور سردشت- پیرانشهر، دره 'گرژال' تلفات نداشت.
** 12 هزار اصله نهال در میاندوآب کاشت می شود
مهاباد- ایرنا- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میاندوآب گفت: همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری 12 هزار اصله نهال در این شهرستان کاشته می شود.
** امام جمعه خوی: مسئولان و مردم جدیت بیشتری در مقابله با تخریب اراضی ملی داشته باشند
ارومیه- ایرنا- امام جمعه خوی با اشاره به 15 اسفند روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی گفت: یکی از موضوعات مهم و اساسی کشور، تخریب و آسیب زدن به منابع طبیعی است که باید با جدیت بیشتر مسئولان و مردم جلوی آن گرفته شود.
** تجهیز 980 هکتار از اراضی دشت یاراوغلی پلدشت به سیستم آبیاریهای نوین
ارومیه - ایرنا - رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: این نهاد با وجود مشکلات زیاد موفق به راه اندازی شرکت های سهامی زراعی دشت یاراوغلی پلدشت شد که در حال حاضر نزدیک به 980 هکتار از اراضی این منطقه مجهز به سیستم آبیاری نوین است.
** فرماندار: 140حلقه چاه غیرمجاز با مشارکت کشاورزان در خوی مسدود شد
ارومیه- ایرنا- فرماندار خوی گفت: 140 حلقه چاه غیرمجاز در سال جاری با مشارکت کشاورزان در خوی مسدود شده است.
** نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی: مدیران در آستانه نوروز کالاهای ایرانی خرید کنند
ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه مدیران الگوی مردم عادی هستند، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید به خرید کالاهای ایرانی بپردازند.
** امام جمعه مهاباد: حضور پررنگ مردم در انتخابات نیرنگ دشمنان را خنثی می کند
مهاباد- ایرنا- امام جمعه شهرستان مهاباد گفت: حضور پررنگ و گسترده مردم در انتخابات آینده نیرنگ و مکر دشمنان را خنثی می کند.
** امام جمعه سلماس: خرید کالاهای ایرانی مهمترین وظیفه مردم در آستانه سال نو است
ارومیه- ایرنا- امام جمعه سلماس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص خرید کالاهای ایرانی گفت: مردم در خریدهای پایان سال، خرید کالاهای ایرانی را در دستور کار قرار دهند تا گامی در راستای توسعه کشور و افزایش اشتغال بردارند.
** امام جمعه شوط: حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای کمک به نیازمندان است/ جشن نیکوکاری امسال به عطر فاطمی مزین شود
ارومیه- ایرنا- امام جمعه شوط گفت: حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای کمک به نیازمندان است زیرا آن حضرت در دوران مختلف زندگی خود، به نیازمندان کمک کردند و امیدواریم جشن نیکوکاری امسال به عطر فاطمی مزین شود.
** امام جمعه موقت پلدشت: تامین پنهانی نیاز محرومان جامعه از اقدامات ارزشمند کمیته امداد است
ارومیه- ایرنا- امام جمعه موقت پلدشت با اشاره به فرارسیدن هفته احسان و نیکوکاری گفت: تامین پنهانی نیاز محرومان جامعه اسلامی از اقدامات ارزشمند و قابل توجه کمیته امداد امام خمینی (ره) است.
** تکفیری ها به دنبال نابودی اسلام و گسترش خشونت در جهان اسلام هستند
مهاباد- ایرنا- امام جمعه بوکان گفت: تکفیری‌ها به نام اسلام، جنایت‌های زیادی ضد بشریت مرتکب می‌شوند بنابراین باید فکر تکفیری را ریشه‌کن کرد، چرا که تکفیری ها به دنبال نابودی اسلام و گسترش خشونت علیه جهان اسلام هستند.
** امام جمعه سردشت: پویندگان راه حق به سعادت می رسند
مهاباد- ایرنا- امام جمعه شهرستان سردشت گفـت: کسانی که با انتخاب حق و خیر در راه الهی قدم برمی دارند آنها به سعادت و رستگاری می رسند و در قرآن از آنها به حزب الله نام برده شده است.

8137/3072 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.