ماموستا عبدالقادر سهرابی در خطبه های نماز جمعه مهاباد اظهار کرد: از طرفی دقت مردم در انتخاب نامزدها در انتخابات و برگزیدن افراد توانمند در شوراها ادامه بالندگی جامعه را تضمین می کند.
وی افزود: در انتخابات پیش رو تلاش همه باید در جهتی باشد که شایسته ترین افراد در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در خدمت به مردم انتخاب شود.
ماموستا سهرابی بیان کرد: دشمنان این انقلاب و نظام برای کم رنگ نشان دادن انتخابات سرمایه گذاری کرده اند و حضور پر شور و آگاهانه مردم همانند سایر انتخابات نقشه های آنان را نقش بر آب خواهد کرد.
وی به دسیسه های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا برای تضعیف روحیه وحدت و همبستگی ملت ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان با دیدن اقتدار و حضور همه جانبه ملت ایران در تمام صحنه ها همچون انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن شکست خود را باور کرده اند اما بازهم ار تلاش های بی ثمر دست نمی کشند .
خطیب جمعه شهرستان مهاباد در بخش دیگری از خطبه ها از مسئولان خواست در آستانه سال نو بر بازار کالاهای مورد نیاز مردم نظارت بیشتری داشته باشند.
شهرستان مهاباد با بیش از 230 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرس irna_newsmahabad@ دریافت کنید.
3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.