تیم والیبال شهرداری ارومیه پیکان تهران را از پیش رو برداشت.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی تیم شهرداری ارومیه در دیدار دوم از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال مردان کشور جام شهدای منا عصر امروز از ساعت 16 میزبان پیکان تهران بود که در حضور بیش از 7  هزار تماشاگر 3 بر صفر این تیم را از پیش رو برداشت.

شاگردان عباس برقی در شهرداری ارومیه که در دیدار نخست در تهران 3 بر یک مغلوب حریف خود شده بودند، امروز در خانه با یک بازی حساب شده توانستند در 3 ست متوالی با امتیازات 25 بر 22، 25 بر 23 و 25 بر 21 در مقابل پیکان تهران به پیروزی برسند.

در این بازی حساس که با حضور بیش از 7 هزار تماشاگر در داخل سالن و بیش از هزار نفر پشت در های ورزشگاه به دلیل تکمیل ظرفیت سالن پیگیری شد، سیستم ویدئو چک برای اولین بار در شهری به غیر از تهران مورد استفاده قرار گرفت و دو تیم بار ها از آن استفاده کردند.

ایگور کولاکوویچ سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران و قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی دو میهمان ویژه این بازی بودند و در میان ست دوم از کولاکوویج و یدالله کارگر پیشه پیشکسوت والیبال استان تقدیر به عمل آمد.

در این بازی که شهرداری ارومیه رحمان داوودی بازیکن ملی پوش خود را به دلیل سرما خوردگی در اختیار نداشت، آرش کشاورزی با 15 و فرهاد پیروت پور با 13 امتیاز بهترین بازیکنان این تیم بودند.

دو تیم در بازی بعدی خود، روز یکشنبه در سومین بازی از مرحله نیمه نهایی در تهران به مصاف هم خواهند رفت و در این دیدار تکلیف فینالیست این دوره از مسابقات روشن خواهد شد. 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.