معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه  گفت: 11 پروژه در حوزه هدایت و مهار آبهای سطحی ارومیه در 10 ماهه سال جاری اجرا شد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی  رضا جوان کیا در نشست با خبرنگاران بیان کرد: با هدف پیشگیری از نفوذ آبهای بالادستی به هنگام بارندگی و همچنین جلوگیری از بروز سیلابهای مخرب به داخل شهر، در جریان 10 ماهه سال جاری در حدود 11 پروژه در حوزه آبهای سطحی، اعم از لوله گذاری جاده شهید کلانتری، رسوب گیر گلشهر یک و دو، احداث گالری آبهای سطحی خیابانهای امین و عدالت اجرا  شده است.

 وی گفت: این پروژه ها در سال جاری با اعتباری  بیش از 160  میلیارد ریال برای هدایت و مهار آبهای سطحی در  مناطق مختلف شهر ارومیه اجرا شده است.

معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه  افزود: علاوه بر پروژه های فوق تعداد 47 پروژه نیز تحت نظارت مستقیم گروه آب های سطحی معاونت فنی و عمرانی در سطح مناطق پنجگانه در دست اجرا است.

وی در ادامه به اجرای در حدود 12 کیلومتر کانال سنگی، لوله گذاری و دفع آبهای سطحی، تاکید کرد: به منظور جلوگیری از نفوذ سیلاب ها و جمع آوری و دفع آبهای سطحی منطقه بالادست گلشهر، پروژه رسوب گیر بزرگ و کانال سنگی گلشهر 1 با مخزنی به ظرفیت 15000مترمکعب و افزون بر12 کیلومتر کانال سنگی و لوله گذاری، طی یکسال اخیر  در سطح شهر اجرا شده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.