ایگور کولاکوویچ پس از دیدار تیم های والیبال شهرداری ارومیه و پیکان تهران در ورزشگاه غدیر ارومیه افزود: 'قبل از اینکه از نزدیک شور هواداران ارومیه را ببینم فکر می‌کردم آنها در والیبال متفاوت باشند ولی امروز فهمیدم که شهر ارومیه و هوادارانش فراتر از خود والیبال هستند و باید قدر این شور و شوق را دانست.'
وی با بیان این که از حضور در جمع هواداران ارومیه خرسند است، ادامه داد: امروز یکی از بهترین روزهای زندگی من بود که توانستم با صحنه های جذاب والیبالی مواجه شوم.
وی با اشاره به عکس‌های الصاقی پیشکسوتان والیبال استان در ساختمان هیات والیبال گفت: چسباندن عکس‌های پیشکسوتان نشان می‌دهد که ارومیه در والیبال یک شهر پر قدمت است.
سرمربی تیم ملی والیبال ادامه داد: باید به پیشکسوتات احترام بگذاریم و از آنها قدردانی کنیم و شهر والیبال دوست ارومیه این ارزش و احترام را به پیشکسوتان داده است.
کولاکوویچ افزود: آشنایی با آقای کارگرپیشه برای من یک افتخار بزرگ است و سوابق ایشان نشان می‌دهد که زحمات زیادی را در این رشته کشیده‌اند.
به گزارش ایرنا، والیبال اورمیه روز سه شنبه در بازی نیمه نهایی لیگ برتر جام شهدای منا که بین تیم‌های شهرداری ارومیه و پیکان تهران ترتیب یافته بود میزبان ایگور کولاکوویچ سرمربی جدید تیم ملی والیبال کشور به همراه سرپرست تیم ملی والیبال بود.
در این بازی تیم شهرداری ارومیه در جمع 7 هزار تماشاگر با نتیجه 3 بر صفر تیم پیکان تهران را مغلوب خود ساخت.
8135/ 2093**خبرنگار: شهین غریب بیدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.