به گزارش ایرنا، عزیز سهندی روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سلماس افزود: موضوع توانمند سازی و استقلال اقتصادی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از امور ضروری این سازمان است که با پشتوانه منابع مالی بانک های عامل استان اجرا می شود.
وی با قدردانی از دولت تدبیر و امید و استاندار آذربایجان غربی در راستای پیگیری تامین منابع مالی بانک های عامل استان اضافه کرد: این میزان تسهیلات برای اجرایی شدن سه هزار و 250 فرصت شغلی برای مددجویان در سطح استان پرداخت شده است.
وی با اشاره به آموزش 10 هزار نفر از مددجویان در مراکز فنی و حرفه ای استان اظهار کرد: عملکرد مثبت و پشتوانه علمی مددجویان می‌تواند کمیته امداد را به بهبود فضای کسب‌ و کار و رونق فعالیت‌های اقتصادی امیدوار کند که در زمینه این آموزش ها به مددجویان تحت پوشش استان 6 میلیارد ریال هزینه کرده ایم.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: 34 میلیارد و 150 میلیون ریال کمک مالی نیز امسال در راستای تسهیل امر ازدواج و در حوزه های تامین جهیزیه نوعروسان، ازدواج مجدد بانوان و هدیه ازدواج پسران تحت پوشش پرداخت شده است.
فرماندار سلماس نیز با بیان این که شهرستان سلماس یکی از شهرستان های موفق در پرداخت تسهیلات خوداشتغالی بوده است، افزود: در این راستا 40 میلیارد ریال تسهیلات برای مددجویان با همکاری بانک های عامل پرداخت شده است.
مسعود حاجی علیلو افزود: با پرداخت این تسهیلات توانسته ایم 190 نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سلماس را به مرحله اشتغال و خود اتکایی برسانیم.
در این آیین مهدی خضرلو به عنوان رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) سلماس معرفی و از زحمات اروج نیکخوی در دوران تصدی این پست قدردانی شد.
به گزارش ایرنا در حال حاضر حدود 140 هزار نفر از شهروندان آذربایجان غربی تحت پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند و علاوه بر برنامه ریزی برای توانمندسازی مددجویان، ارائه کمک هزینه های ماهانه، جهیزیه، ازدواج، تحصیل در مدرسه و دانشگاه و کمک های موردی از جمله خدمات ارائه شده از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) به خانواده های نیازمند است.
7156/ 2093** خبرنگار: جمال فرخیان ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.