به گزارش ایرنا، علیرضا فتحی روز سه شنبه در نشست خبری افزود: امیدواریم بتوانیم این تقاطع غیرهمسطح را که نخستین تقاطع در شهر خوی است، در سریع ترین زمان ممکن به بهره برداری برساند تا زمینه کاهش ترافیک شهری فراهم شود.
وی اضافه کرد: برنامه مهم شورای اسلامی شهر خوی، استفاده از همراهی شهروندان در مدیریت شهری است که مردم نیز باید در این خصوص همکاری های لازم را داشته باشند.
وی اظهار کرد: طرح های عمرانی زیادی در خوی در دست اجراست که از جمله آنها می توان به آمفی تئاتر پارک ملت، ساماندهی آرامگاه پوریای ولی، ساختمان صدا و سیما، مرکز کنترل ترافیک و مرکز کنترل حیوانات ناقل بیماری اشاره کرد.
محرم اکبرزاده شهردار خوی نیز در این نشست گفت: بودجه سال آینده مدیریت شهری 750 میلیارد ریال پیش بینی شده و در صحن شورای اسلامی شهر به تصویب رسیده است.
وی اضافه کرد: از این میزان 390 میلیارد ریال در بخش عمران شهری هزینه می شود.
وی اظهار کرد: بودجه امسال شهرداری خوی نیز 660 میلیارد ریال بود که از این میزان 335 میلیارد ریال به بودجه عمرانی اختصاص داشت.
وی بیان کرد: در حال عقد تفاهم نامه ای با اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان غربی برای در اختیار گرفتن مسجد مطلب خان و ایجاد مجموعه فرهنگی در این مسجد تاریخی به همراه غرفه های دائمی صنایع دستی هستیم.
شهردار خوی گفت: احیای باغ دلگشا یکی دیگر از مجموعه برنامه هایی است که شهرداری خوی تلاش می کند در سال 96 به آن دست یابد.
اکبرزاده افزود: ایجاد سایت گردشگری در محل دروازه سنگی نیز از پروژه های دیگر فرهنگی است که می تواند موجب استقبال بیشتر شهروندان و مسافران شود و برای بهبود وضعیت آن برنامه های زیادی داریم.
به گزارش ایرنا، خوی با 385 هزار نفر جمعیت، دومین شهر پرجمعیت آذربایجان غربی به شمار می رود و در 134 کیلومتری مرکز استان قرار دارد.
7133/2093**خبرنگار: سعید فرجی**منتشر کننده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.