امام جمعه خوی گفت: برای جامعه ای توانمند درآینده، نیاز به آموزش و پرورش قوی و سالم داریم.



به گزارش ایسنا  منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام شکوری در همایش بزرگداشت روز امور تربیتی در خوی  با بیان اینکه شرکت در جلسات آموزش و پرورش را در اولویت برنامه هایم قرار داده ام گفت: باید برای آموزش و پرورش بخصوص امور تربیتی و پرورشی برنامه ریزی جامع و دقیقی صورت گیرد چرا که برای مدیریت صحیح و توانمند جامعه در آینده نیاز به آموزش و پرورش قوی و سالم داریم و این ضرورت سرمایه گذاری صحیح و اصولی را در آموزش و پرورش می رساند.



شکوری ادامه داد: با تعلیم و تربیت های وارداتی و بر اساس آموزه های لائیک آموزش و پرورش صحیح و اصولی  هم خوانی ندارد.



امام جمعه خوی تصریح کرد: تعلیم و تربیت کودک باید از همان دوره های اول به صورت اصولی و صحیح انجام گیرد تا در آینده انسان هایی براساس آموزه های دینی و انسانی و اسلامی تحویل جامعه بدهیم .



وی اراده ملت ایران و ایمان ایران را در مناسبت های مختلف و حضور با شکوه راهپیمایی ها را نشانه تعلیم و تربیت اصولی و صحیح بر مبنای آموزه های صحیح انسانی و اسلامی عنوان کرد .



مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوی در این همایش گفت :امور تربیتی و پرورشی جزو اولویت های آموزش و پرورش است.



 قدیر محمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوی  در این همایش با اشاره به جایگاه خطیر و ارزشمند امور تربیتی و پرورشی در جامعه اظهار کرد: امروزه امور پرورشی و تربیتی در اولویت برنامه های آموزش و پرورش است.



وی تصریح کرد :حدود 240نفر در امور تربیتی و پرورشی خوی مشغول فعالیت هستند و مربیان امور تربیتی خوی همیشه مقام اول را در سطوح استانی و کشوری کسب کرده اند.




انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.