​رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: قیمت بلیت اتوبوس جاده ای برای نوروز 96گران نمی شود.

امیرصالح خیراندیش در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با بیان اینکه قیمت بلیت اتوبوس های جاده ای در ایام نوروز امسال بخلاف سال های گذشته افزایش نمی یابد افزود: کلیه اقدامات لازم برای خدمات دهی مناسب به مسافران توسط ناوگان اتوبوس، مینی بوس و سواری انجام شده است و با وجود کیفی سازی خدمات، بلیت ها گران نخواهد شد.

وی با اشاره به افزایش 20 درصدی نرخ بلیت‌های اتوبوس برای ایام نوروز در هر سال به دلیل انجام ترددهای یک سر خالی اتوبوس ها گفت: برای طرح نوروز 96 نرخ بلیت اتوبوس افزایشی نخواهد داشت و بلیت ها با نرخ فعلی عرضه خواهد شد.

خیر اندیش با بیان اینکه پیش فروش بلیت اینترنتی از اول اسفند آغاز شده است تصریح کرد: از 15 اسفند ماه نیز به صورت توامان حضوری و اینترنتی از طریق دفاتر سطح شهر و دفاتر مستقر در پایانه‌های مسافری انجام خواهد شد.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به وضعیت ناوگان مسافربری استان گفت: ناوگان از ظرفیت مناسبی برخوردار است و با توجه به تعداد صندلی کافی‌،  پیش بینی می شود خدمات نوروز به بهترین نحو ارائه شود.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.